Gjest Gjest Skrevet Januar 19, 2004 Share Skrevet Januar 19, 2004 Noen som har tatt ut instrumentpanelet på en BMW E30 og vet hvordan dette gjøres uten å ødelegge noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 19, 2004 Share Skrevet Januar 19, 2004 Skru av to skruer i øverkant av ramma rundt instrumentene og ta av denne. Innenfor der er det fire skruer. Vipp ut nederdelen og dra ut instrumentene. Det er lettere viss rattet er tatt av, men det skal ikke være nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gjest Skrevet Januar 19, 2004 Share Skrevet Januar 19, 2004 Men jeg får ikke av ramma uten å knekke den...Den henger på en måte sammen med platen under.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Januar 19, 2004 Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg har vært ute med instrumentpanelet mitt et par ganger uten å måtte ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Januar 23, 2004 Share Skrevet Januar 23, 2004 Tag loss panelen ovanför pedalerna. Sitter med tre plastskruvar i överkant och en under rattstången. Lossa ratten. Pilla med en tunn mejsel ut emblemet i mitten (standardratt) och lossa centrummuttern (22 mm). Lossa panelen under instrumenten. Sitter med två muttrar som lossas inifrån med hjälp av handkraft. Lossa skruvarna till som håller ramen runt instrumenthuset. Sex skruvar. Märk upp dessa. Dom är olika långa, och att sätta dessa fel vid återmonteringen kan ge skador. Ta försiktigt loss ramen. Lossa byglarna som håller instrumenthuset på plats. Två skruvar. Lirka försiktigt ut instrumenthuset och lossa de bägge kontaktstyckena på baksidan. På min bil var det två kontakter, men på bilar med annan utrustning kan det vara fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå