Kjell Arne Skrevet Januar 23, 2004 Share Skrevet Januar 23, 2004 Hei, Fant nettopp en kuul web side ang.BMW den heter hmsmotorsport.com der tror jeg de har det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 23, 2004 Share Skrevet Januar 23, 2004 Jepp, mye gromt der, men det er jo i USA. Dyr frakt. Men dollaren er jo fortsatt lav, så det hjelper jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2004 Jeg er i den heldige situasjonen at jeg jobber med amerikanere så det skal ikke by på for store problemer med å få det over til "gamle landet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2004 Share Skrevet Januar 24, 2004 Gunstig ja. Skulle ordna meg noen slike jeg, har jo amerikansk bil. Mye deler jeg kunne tenkt meg der borte. Du har ikke tilfeldigvis peiling på hva det koster å sende saker og ting i containere? Er så mye jeg vil ha der borte fra, bla. et sett med felger, og det blir sinnsykt dyrt å sende per post (må sendes i minst to pakker). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå