Gunnar Skrevet Januar 26, 2004 Skrevet Januar 26, 2004 Sinnsykt med bilder! Men definitivt lekkert. Stikker kanskje litt langt ut den spoilersaken, men ellers...
///M power Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Skrevet Januar 26, 2004 Den er ganske fet den ,ihvertfall den nederste i hvitfarge
Erik E30 Einum Skrevet Januar 26, 2004 Skrevet Januar 26, 2004 Ikke bare han som er det! Jeg og syntes hekkspoileren stakk i overkant langt ut, men likte godt designet på eksosutblåset! =D>
///M power Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Skrevet Januar 26, 2004 Spoilern er et minus men resten av bilen er topp.
Erik E30 Einum Skrevet Januar 26, 2004 Skrevet Januar 26, 2004 =D> Koden jeg siterer skal gi meg følgende smiley: (jeg linka den opp manuelt med img-tag nå), men som du ser i siteringa så virker ikke det...
Gunnar Skrevet Januar 26, 2004 Skrevet Januar 26, 2004 Nå skjønner jeg ingenting. Det funka nettopp i en test-post i en annen tråd, men så testa jeg her. Da funka det ikke her. Og plutselig funka det ikke i den andre tråden heller. Mistenker at HTML-kode på og < og > i smilykodene lager krøll... =D>
Erik E30 Einum Skrevet Februar 5, 2004 Skrevet Februar 5, 2004 Jeg og syntes hekkspoileren stakk i overkant langt ut Alpinas hekkspoiler på 7eren er litt bedre:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå