Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden vil du fjerne disse? :shock: Dersom jeg er uheldig og ruller rundt med bilen min så har jeg tak. Dersom du ruller rundt så skal disse, samt en meget kraftig ramme rundt frontuta berge livet ditt!!

Dersom du ønsker å delta på banetreff med BMW CCN så får du ikke være med på frikjøringen hvis du fjerner disse.

Det er nok praktisk mulig å fjerne de, for visstnok skal de testes (ved å utløse de) på annenhver Inspection 2. Tror det kan bli noen feilkoder dersom de er borte?

Skrevet

Vel, har ingen planer om å kjøre på bane.

320 har ingen veltebøyle, er sikkerheten bedre iden enn en 318 uten veltebøyle dersom man skulle rulle rundt?

spør uansett kun for å sjekke muligheten, syns bilen rent utseendemessig ser uendelig mye bedre ut uten veltebøyle.

mvh

OJ

Skrevet

Hva slags karosseri snakker du om her, E30, E36, E46?

Den 320en som ikke har veltebøyle er nok av en tidligere årsmodell enn din. E30 hadde såvidt jeg vet ikke veltebøyler i det hele tatt, det hadde heller ikke de første årsmodellene av E36, men på E46 så mener jeg det er på alle.

Hva du mener med at bilen ser penere ut uten skjønner jeg ikke helt, veltebøylen er jo nedsenket bak nakkestøttene inntil ulykken inntreffer, så det er ikke så mye av den som vises.

Argumentet ditt med 320en kjøper jeg ikke, selv om andre kjører biler som risikoen er større for å bli drept i, hvorfor skal du utsette deg og dine passasjerer for det samme?

Skrevet

Skjønner heller ikke helt pointet med det. De er jo som Erik sier nedsenka, og spretter opp ved 45 graders vinkel eller mer. Hvis dine står oppe, og det er derfor du mener de er stygge, så er det bare å klemme de ned igjen med spesialverktøyet som følger med bilen (skal ligge i verktøykassa). Hvis du ikke har det ordner de det for deg hos forhandleren. Evt. kan du kjøpe verktøyet selv...

Hvis jeg skal ha cab så skal den definitivt ha veltebøyler... Har ikke spesielt lyst til å legge igjen hele meg på asfalten om det går galt. :weirdwalkingthing:

Trenger jo ikke være fordi man kjører hardt heller, skal ikke mer til enn å være uheldig. Treffe en kant, kjøre av veien og ned i en grøft eller lignende.

Skrevet

bare så det er sagt så har ikke jeg en slik bil, og er så lite bilkyndig som en mann kan bli, men når jeg leste veltebøye, slo det meg med en gang en slik ala golf og ford har.. skjønner i etterkant at dette bare var dumme meg som misforstod, da er alt oppklart og jeg takker for hjelpen:D

Skrevet
når jeg leste veltebøye, slo det meg med en gang en slik ala golf og ford har

Ja DA skjønner jeg hvorfor du lurte på om den kunne fjernes ja! De er direkte heslige de handlekurvbøylene der! :-&

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...