Gå til innhold

Oppgradering av galleri


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Skal forsøke å få oppgradert galleriet her nå, og det er ikke bare-bare. Alt er nemlig linka sammen langt inni de dypeste skoger av PHP-koding. Derfor kan det nok være litt sånn opp og ned hva som fungerer det neste året (DNB-versjonen av driftsmelding for kritiske nettbetalingssystemer for store bedrifter!).

Men ja, forhåpentligvis snakker man neste 15 minutter...

Etterpå vil album for album "oppgraderes" når første mann er inne etter oppgraderingen, så ikke bli forundret når ting begynner å skje... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut for at det gikk ganske greit. Dere får skrike ut hvis det er noe som ikke stemmer.

Det er kanskje verdt å nevne at det er en CVS-versjon av galleriet, altså en ikke-ferdig versjon, men den er forhåpentligvis mer eller mindre bugfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh. Har visst litt trøbbel med å legge til nye bilder ser det ut for. Skal se på det. Dette er som sagt en versjon som er langt fra stable enda (ikke RC engang).

Kan nok stemme det ja, prøvde å legge inn et bilde tidligere idag men det gikk ikke så bra :cry:

Siden jeg ikke har egen web-side synest jeg forøvrig det er veldig kjekt å ha muligheten til å legge ut bilder i brukergalleriet på denne siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok stemme det ja, prøvde å legge inn et bilde tidligere idag men det gikk ikke så bra :cry:

Ikke bra. Men jobber med det. Har oppgradert til dagens siste CVS-versjon nå, men hjalp ikke. Er i kontakt med utviklerne, så det ordner seg vel...

Siden jeg ikke har egen web-side synest jeg forøvrig det er veldig kjekt å ha muligheten til å legge ut bilder i brukergalleriet på denne siden :D

Det er bra, men får se hvor lenge det varer. Jeg er lei.. :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har egen web-side synest jeg forøvrig det er veldig kjekt å ha muligheten til å legge ut bilder i brukergalleriet på denne siden :D

Det er bra, men får se hvor lenge det varer. Jeg er lei.. :-s

Håper du ikke legger ned siden gr, for jeg og synes det er veldig praktisk å legge ut bilder her, samt se på andres bilder. Rett nok har jeg mulighet til å legge ut ting på et hjemmeområde hos min leverandør, men mye kjekkere med en slik side! I tillegg er jeg fast på diskusjonsforumet her på lik linje med BMW-klubbens forum, og nyter godt av spionbilder m.m. som du snoker tak i på nettet!

=D> Keep up the good work - and keep the spirit alive! =D>

Jeg synes du fortjener en slik en:

tms.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. ;-)

Men problemet er at jeg synes ting er litt "halvveis". Det er så mye som skulle vært gjort bedre, pluss mye stoff som skulle vært lagt til. Og jeg har rett og slett ikke muligheter til å få gjort det. Så da blir det liggende slik halvveis. Det liker jeg dårlig...

Litt problematisk er det jevnlig dukker opp sikkerhetsfeil i større webapplikasjoner, som forumet og galleriet, og siden alt henger sammen her er det ikke bare-bare å oppgradere. Derfor kjøres det nå på en CVS-versjon (laangt i fra stable) av galleriet. Hvis det blir mye bugs og ting som ikke fungerer fremover så blir det pes å holde det gående.

Har andre webidéer og prosjekter svivende i bakhodet, så vi får se hva det blir til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men problemet er at jeg synes ting er litt "halvveis". Det er så mye som skulle vært gjort bedre, pluss mye stoff som skulle vært lagt til. Og jeg har rett og slett ikke muligheter til å få gjort det. Så da blir det liggende slik halvveis. Det liker jeg dårlig...

Jeg synest ikke denne siden er "halvveis". Det er mye bra og oppdatert informasjon her som ikke finnes på andre norske BMW-entusiast sider. Vi kan selvfølgelig lete på nettet for å finne info om "BMW-nytt", men jeg synest det er veldig greit å ha nyheter, forum, galleri o.l samlet på samme siden. Så stå på gr, jeg er sikker på at mange har stor glede av denne siden, det som kanskje mangler er at du kjøper deg en skikkelig BMW snart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest ikke denne siden er "halvveis". Det er mye bra og oppdatert informasjon her som ikke finnes på andre norske BMW-entusiast sider.

Tenker på slikt som motorguiden og fargekodene og alt slikt. Det er ikke særlig anvendelig slik det er nå. Skulle hatt hvilke modeller alle motorene satt i, fulle specs osv. Og på fargekodene skulle man hatt eksempelbilder på alt osv...

Vi kan selvfølgelig lete på nettet for å finne info om "BMW-nytt", men jeg synest det er veldig greit å ha nyheter, forum, galleri o.l samlet på samme siden. Så stå på gr, jeg er sikker på at mange har stor glede av denne siden, det som kanskje mangler er at du kjøper deg en skikkelig BMW snart :wink:

Ja, ikke sant. ;-)

Problemet er at jeg sannsynligvis skal gå på skole noen år fremover, så jeg har ikke råd til å kjøpe de BMWene som frister. Jeg foretrekker å ha en "nyere" bil med lav kilometer fremfor en gammel sliten E28/E30/E34/E36 med 200k på telleren, iallfall når det er knapt med penger. Da er det så kjipt med uforutsette reperasjoner på 20k..

Dessuten er forsikringen et par lapper billigere på Chrysleren enn på 318/320, og siden dette er første bilen i mitt navn trenger jeg å spare opp bonus. Åja, og så går Chrysleren godt. 316i/318i/318iS/320i :wave:

Synd den har så rart design. :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...