Gå til innhold

E36 i Rosa


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Kamraten min skulle fikse noe på bilen sin så dro vi til en pakistaner som driver med styling av biler.

Gikk inn i verkstedet og så en BMW E36 cupe i rosa farge og den var stygg ass.

Vet ikke hva han fyren tenker med ass.

Eiern av bilen er en jeg kjenner, jeg spurte han om hva er det du tenker med du kune jo ha valgt et annen farge en den barbie fargen på bilen din. Så sier nei dama mi liker den hehe.

Tok et par bilder av bilen med mobilkamera. Men klarer ikke å sende dem til pc'en eller så skulle jeg ha postet dem åå.

For ca et år tilbake så hadde vi litt disksjon på mbentusiastklubben om hvorfor er det altid bmw'ne til invanderne som blir kalt for kebab reacer.

Det kom et svar der det ble skrevet "Det spiller ingen rolle om hvem eiern er det er ikke alle bmw som er kebab reacer men kunn de som er overstylet og speciell med rosa farge.

Jeg må inrømme at den bilen var kebabreacer ass. I tilleg så hadde han E46 look fanger til bilen pluss lakreringen var uproffesjonell man kunne se gamle farge til bilen. Han hadde jo en fin farge før(vinrød) .

Men i sisten så ble han litt usikker på at han skulle beholde den eller skulle bil omlakeres igjen. lakken kostet han 25lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...