Erling Skrevet Februar 2, 2004 Skrevet Februar 2, 2004 Hei, Noen som har erfaringer med QMI's produkter? (http://www.qmi.no) De bruker PTFE (Teflon) i de fleste av sine tryllemixturer. Det skal da gi renere motor og avgasser, lavere friksjon og dermed økt effekt/dr.moment samt lavere drivstofforbruk. Vil dette ha noe å si for en motor som ikke har gått nihundreogfjørti mil? Erling
Remi Berg Skrevet Februar 2, 2004 Skrevet Februar 2, 2004 Jeg har ikke noen erfaringer med disse produktene. Disse motorbehandlingsproduktene som legger en tynn film med teflon er jeg ganske skeptisk på. De bryter jo ned den oljefilme som ligger i motoren som allerede beskytter og smører motoren godt nok hvis du er påpasselig med å skifte olje. Oljen må jo likevell skiftes med samme tidsintervall om du kjører med eller uten en slik tilsatts. Disse innvendige motorvaskene har jeg tro på hjelper.
thorjoh Skrevet Mars 5, 2004 Skrevet Mars 5, 2004 QMI PTFE bryter ikke ned oljefilmen, men får gir oljefilmen hjelp der hvor det er store belastninger. Beskytter mot slitasje og gjør motoren stillere. Flere av de dyrere motorer bruker PTFE på stempelskjørtet. Les mer på http//www.qmi.no Med hilsen Thor
Erling Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Skrevet Mars 8, 2004 Hei Thor, I og med at det er du som distribuerer QMI i Norge så regner jeg deg som partisk i dette Temaet Jeg har forsåvidt ikke hørt noe negativt om QMI, men om det er så bra som reklamen sier, hvorfor er det ikke mer utbredt? Er det for dyrt? E.
Sonder Skrevet Mars 14, 2004 Skrevet Mars 14, 2004 Innlegget er slettet, Ønsker ikke å bli kommersielt utnyttet i reklame uten å ha gitt tilatelse!
///M Skrevet Mars 15, 2004 Skrevet Mars 15, 2004 Leste noe helt likt på en eller annen mercedes forum, ble en heftig diskusjon der. Du selger vel ikke disse produktene for å folk til å kjøpe eller hva.
Erling Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Skrevet Mars 16, 2004 Hei Sonder/Rune Takk for bra innlegg. (Ref. svar fra ///M): Det blir selvfølgelig opp til hver enkelt leser å tolke om innleggene er oppriktige meninger fra "vanlige" folk, eller om det er snikreklame fra forhandler evt. forsøk på sverting. Kan du si litt mer om hvilke QMI-produkter/behandliger du har brukt? Du skriver f.eks. "...påfylling av QMI". Er spesielt interessert i hva du har fylt på BMWen(e), og hvilke hva de enkelte produktene har gjort. Har du f.eks. brukt girbehandlingen? Erling
Sonder Skrevet April 17, 2004 Skrevet April 17, 2004 Innlegget er slettet. Ønsker ikke å bli utnyttet i kommersiell reklame uten å ha gitt tillatelse!
Wellcraft Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Hei folkens . Jeg selger QMI. Er jeg da partisk eller ?? Hvorfor er der bare positive tilbakemeldinger på produktene? www.motordeler.com
Tweety bimma Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 hehe komisk detta,lager tråder på "alle bil forum" jaja billig reklame det.... hadde gunnar foreksempel sagt at detta var flotte greier så er det jo greit men 3-4 stk som er helt nye på forumet j
bimmerdude Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Plutselig 3-4 nye på forumet som skryter ett vidunder produkt opp i skyene. Har jeg sett slikt før = ja. Er vi så lettlurte = nei! Sjekk om IP adressene er samme du Gunnar
Ronny M Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 hehe komisk detta,lager tråder på "alle bil forum" jaja billig reklame det.... hadde gunnar foreksempel sagt at detta var flotte greier så er det jo greit men 3-4 stk som er helt nye på forumet j Enig. Det har plutselig blitt veldig mye snakk om QMI de siste dagene...
336mik Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Kan skrive litt om hva jeg har hørt om og erfart med det da. Min far ble påprakket disse produktene for ca 4 år siden,og brukte den innvenndige motorvasken på en turbo-diesel motor(mitsubishi L300).Dette resulterte i at den faktisk ble litt kvikkere,og med litt høyere tomgang. Jeg prøvde også denne kuren på min x-325 e30,og her syns jeg ikke det ga noe spesiellt resultat. Har også prøvd girkasse behandling,og den gjorde at bilen(m5) ble litt bedre og få i gir(litt slitte synkro ringer i 3.gir),men helt bra ble det ikke.
Tweety bimma Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 Ikke missforstå meg,sier ikke at produktet ikke er bra jeg... bare syns måten detta blir gjort på er ræva!! Burde betalt for reklamer her på forumet som alle andre
Viko Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 3 tråder om qmi, hplder det ikkje med en?? Hmm, lukter ugler i mosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå