Gunnar Skrevet Februar 11, 2004 Share Skrevet Februar 11, 2004 Det ble oppdaget en sikkerhetsfeil i den forrige versjonen av galleriet, og pga. av implementeringen med forumet (delt brukerdatabase) måtte jeg bruke en beta-versjon av galleriet. Den er tydeligvis ikke bugfri, for nå får ingen lenger lastet opp bilder til galleriet. Dette er er en software-feil, og jeg har vært i kontakt med utviklerne om dette, uten at vi har funnet ut noe mer foreløpig. Venter på nye svar... Desverre er ikke support på beta/cvs-versjoner særlig høyt prioritert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2004 Har akkurat oppgradert til siste daily build av softwaren, og nå fungerer endelig opplastingen. Desverre er den nå full av andre bugs i forbindelse med thumbnails og slike ting (de gjorde et hopp fra b47 til b62 på et døgn, alt var ok i b44 utenom billedopplastingen), men det får bare være. Forhåpentligvis ordner det seg i kommende daily-versjoner. Skal oppgradere jevnlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Topp! Har ventet på dette for å laste opp bilde av E36-frontlykt! Og opplasting skjer umiddelbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2004 Forfatter Share Skrevet April 26, 2004 Fjerner denne threaden som prioritert... Siden problemene er sånn passe greit løst. Har oppgradert flere ganger siden den tid, og nå er galleriet over på stabil (final) versjon igjen. Ikke beta lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 26, 2004 Share Skrevet April 26, 2004 Jeg så det var foretatt en oppgradering før/i helga ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå