Gå til innhold

Frostvæske inne i bilen!!!?


Gjest gjest
 Share

Anbefalte innlegg

åssen i helvete er det mulig, hadde slengt inn en bleie under førersete teppet på bilen, han var litt våt fra før av, tenkte å trekke opp fukten,bleia den e faen mæ helt blå, fant ut at det er frostvæsken som lekker inn i bilen, kor kan probleme ligge, anyone???

PLeas help me.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt.

Har liten greie på mekaniker greier.

Men er bare nøt til og si at BMW er det beste bilmerket som finnes.

Jeg er 13 år og er en veldig stor Autofil.

Faren min kjører en BMW 520(1999) modell .

Jeg vet ikke hvordan BMW klarer det men de er ihvetfall flinke til og lage biler.

Men jeg må spørre om en ting vi har vært på bmw verkstedet flere ganger og vi vet ikke hva feilen er men i baksetet knirker det noe vanvittig særlig når vi legger oss i en sving.

Hva skal vi gjøre for å fjerne den.

Pleas hjelp me......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen i helvete er det mulig, hadde slengt inn en bleie under førersete teppet på bilen, han var litt våt fra før av, tenkte å trekke opp fukten,bleia den e faen mæ helt blå, fant ut at det er frostvæsken som lekker inn i bilen, kor kan probleme ligge, anyone???

Det kan ikke være spylervæske?

Men jeg må spørre om en ting vi har vært på bmw verkstedet flere ganger og vi vet ikke hva feilen er men i baksetet knirker det noe vanvittig særlig når vi legger oss i en sving.

Hva skal vi gjøre for å fjerne den.

Pleas hjelp me......

Finn ut nøyaktig hva det er som lager lyden, og se om det kan fjernes/festes eller på annen måte dempes. F.eks med tape, skumgummi eller lignende... Hvis det er under setet så skal nok hele sitteputa kunne nappes opp. Det kan den iallfall på de fleste andre biler, men jeg kjenner ikke E39 noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokså sikker på at det er frostvæske, da jeg må fylle på 1 gang hver andre uke eller no, som jeg sa:bleien var helt blå og det lukter helt identisk med frostvæske!

Går ikke det noen kabler inn gjennon/ved siden av varmeapperatet?

at det muligens er en sprek/hull i en eller anna slange der inne,men det STORE problemet er jo å finne hvor feilen ligger!

Vet noen hvor disse kablan går inn til bilen og hvor det muligens er læksje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger jo masse kabler/ledninger under teppet, og vis det fylles opp med spylevæske/frostvæske for min del da, da kan det ta fyr og det er jo ikke noe arti da, man har styla han opp og masse, så ska han brenne.. faen heller!! :twisted:

Håper virkelig noen kan hjelpe meg og marjusen.... :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kjøleveska di renner inn i bilen er det stor sannsynlighet for at det er sprekk i enten varme-apparat registeret eller i en eller annen slange på vei inn dit. Lukter det kjøleveske av varme-apparatet idet du starter etter at bilen har stått stille en stund?

Har hatt dette problemet sjøl. Lenge siden du bytta vannpumpe? Denne røyk omtrent samtidig hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Hei gjest,

det du skriver angående knirking i bakdøren det skal du få svar på i neste uke,solgte min 528ia i går og jeg og fruen gikk til innkjøp av en 97 mod. 535ia og der knirker bakdøren litt spesiellt i småhumper,le verer bilen inn på mandag for den endelige service og da får jeg vel løst det problemet ,skal komme med en tilbakemelding så snart det er ordnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter faktisk frostvæske etter en stund når bilen har gått på tomgang, denne feilen er vel utrolig dyr å reparere :?: kan jeg tenkte meg...

Så e det vannpumpa som e gåen da? hadde hull i radiatoren i sommer, så har helt ny radiator og frostvæske beholder... bilen kokte over flere gang da, så jeg lurer på om skaden har oppstått da, vis det har blitt mye trykk i noen slanger, så har dem sprukket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte mekverksted, dem sa mest sannsynlig at registeret der e gåen, spurte kor lang tid det tar å skifte ut eller repare dritten, han viste ikke, men sa at på opel tar det rundt 1 time og en anna bilmerke 3 timer, huske ikke vilken! så sa jeg på spøk at det sikkert tar 50 timer på bimmern, han flirte bare...

Vet dere om noen gode Merkeverkested kor dem har peiling på Bmw?? :?:

Så jeg kan ringe å førhøre med dem om kor mye ca dette blir å koste, man vet jo at bmw ikke noe billige-greier :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...