Gjest Moe Skrevet Februar 13, 2004 Share Skrevet Februar 13, 2004 Pen spesialutgave i god stand. 187000 km. Har V8 med 230hk, diamantsvart metalic, nye fete dekk, doble glass, el seter, el. speil, justerbart ratt, startsperre, alarm, aut. klima, cd veksler, airbag*2, ++ mer. Du kan gjøre et serdeles godt kjøp til 105000 kr. ferdig prutet. Pål tlf 91869530 evt: pmoe23@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 19, 2004 Share Skrevet Februar 19, 2004 Er du åpen for bud? Siden den har stoffseter og man.gir tenkte jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 19, 2004 Share Skrevet Februar 19, 2004 Manuelt gir vil i manges øyne, inkludert mine, ikke være en faktor som åpner for "bud", det trekker heller opp prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 En 7serie som har manuelt gir har færre kjøpere! Bare se på antall solgte 7serier på hvor mange % som har automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Se på 540i og 740i, og forsåvidt også 530i og 730i, disse er sjeldne med manuell girkasse, så når det dukker opp noen manuellgirede for salg så vil nok de som er i markedet by over hverandre. Automatutgaver finner man jo overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 En 7serie som har manuelt gir har færre kjøpere! Bare se på antall solgte 7serier på hvor mange % som har automat. Hehe, må si meg enig med erik her ja Du snakker mot deg selv. Det som det finnes LITE av eller som er sjeldent er jo ofte mye mer verdt en det som det finnes fluss av:p menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Nei. Grunnen til at de alle ble solgt med automat er jo fordi alle vil ha automat!! Ellers hadde det vært omvedt. Hvis alle ville hatt manuelt gir så ville jo denne verdt mer ettertrakta. 7serie med manuelt gir er ingen lett bil å selge. Alt avhenger jo selvsagt av prisen også, men en typisk 7serie eier er en eldre mann som skal ha komfy bil med automat. Nye 7ern leveres jo også kun med automat fordi det fins ikke etterspørsel etter manuelt gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Når slike biler kommer ned i den prisklassen denne ligger i, tror jeg de aktuelle kjøperene er helt forskjellige fra de som kjøper slike biler nye. Da tror jeg manuelt gir er mere atraktivt enn automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Frode, du tok ordene ut av munnen på meg! Vi "henger" jo på BMW CCN sitt forum også, og der er det jo flere som har snakket varmet om E38 740i med manuell kasse som mulig bil om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Ja, det virker som om at en stor 7 serie med manuell gearkasse (selvfølgelig) er den ultimate familiebil for flere ihuga BMW fans. Skulle jeg kjøpt en slik bil selv, hadde ikke manuell gearkasse vært noe krav, disse bilene klarer seg nok fint med automat også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 21, 2004 Share Skrevet Februar 21, 2004 7eren passer godt med automat, for all del. Men det er endel som er villig til å betale vesentlig mer for en utgave med manuell - eller rettere sagt så er de totalt uinteressert i automat! Selv så har jeg kjørt veldig lite automat, så jeg har ikke nok erfaring til å uttale meg, men det jeg har prøvd er jeg ikke blitt 100% fortrolig med. Selv om det både er behagelig, og rått når den tar kickdown, spesielt en SAAB 9000 turbo jeg prøvde etter en kollega kjøpte en slik med automat - i ca 60 km/t og FULLT pådrag girte den ned 2 gir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå