Gå til innhold

BMW 730iV8 1993 selges

Gjest Moe
 Share

Anbefalte innlegg

Pen spesialutgave i god stand. 187000 km.

Har V8 med 230hk, diamantsvart metalic, nye fete dekk, doble glass, el seter, el. speil, justerbart ratt, startsperre, alarm, aut. klima, cd veksler, airbag*2, ++ mer.

Du kan gjøre et serdeles godt kjøp til 105000 kr. ferdig prutet.

Pål

tlf 91869530

evt: pmoe23@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 7serie som har manuelt gir har færre kjøpere! Bare se på antall solgte 7serier på hvor mange % som har automat.

Hehe, må si meg enig med erik her ja

Du snakker mot deg selv.

Det som det finnes LITE av eller som er sjeldent er jo ofte mye mer verdt en det som det finnes fluss av:p

menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Grunnen til at de alle ble solgt med automat er jo fordi alle vil ha automat!! Ellers hadde det vært omvedt. Hvis alle ville hatt manuelt gir så ville jo denne verdt mer ettertrakta. 7serie med manuelt gir er ingen lett bil å selge. Alt avhenger jo selvsagt av prisen også, men en typisk 7serie eier er en eldre mann som skal ha komfy bil med automat. Nye 7ern leveres jo også kun med automat fordi det fins ikke etterspørsel etter manuelt gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som om at en stor 7 serie med manuell gearkasse (selvfølgelig) er den ultimate familiebil for flere ihuga BMW fans.

Skulle jeg kjøpt en slik bil selv, hadde ikke manuell gearkasse vært noe krav, disse bilene klarer seg nok fint med automat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7eren passer godt med automat, for all del. Men det er endel som er villig til å betale vesentlig mer for en utgave med manuell - eller rettere sagt så er de totalt uinteressert i automat!

Selv så har jeg kjørt veldig lite automat, så jeg har ikke nok erfaring til å uttale meg, men det jeg har prøvd er jeg ikke blitt 100% fortrolig med. Selv om det både er behagelig, og rått når den tar kickdown, spesielt en SAAB 9000 turbo jeg prøvde etter en kollega kjøpte en slik med automat - i ca 60 km/t og FULLT pådrag girte den ned 2 gir! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...