Gjest BigBlie Skrevet Februar 14, 2004 Skrevet Februar 14, 2004 Hei, Noen som har erfaring (bra eller dårlig) med dette verkstedet? Finnes det billigere og bedre?
Gjest Guest2 Skrevet Februar 17, 2004 Skrevet Februar 17, 2004 Har brukt Alf Lie et par ganger på 328'n min. Bra service og bra priser, men han liker ikke "medbrakte" deler. Vil helst ha delesalget selv, han bruker originaldeler. Virker heller ikke som han ute etter å flå deg som mange andre verksteder, finner ikke på noe ekstra som "må" fikses. Anbefales av meg ihvertfall.
Gjest Skrevet Februar 19, 2004 Skrevet Februar 19, 2004 han er flinkest på eldre bmw'r.. har du ny bmw så styr unna
M6 Bjørn Skrevet Februar 21, 2004 Skrevet Februar 21, 2004 Jeg har og brukt Alf Lie på mine biler og er godt fornøyd med han. Makan til service instilling finner du sjelden. Alf har nok størst kompetanse på eldre BMW.
BigBlue Skrevet Februar 22, 2004 Skrevet Februar 22, 2004 Har nå prøvd Alf Lie og kan si meg meget fornøyd hittil. Han jobber fort og bra + meget bra priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå