Gå til innhold

BMW kapsel


Gjest Royal M3
 Share

Anbefalte innlegg

Fin liten hendig skjerm du hadde, åssn merke og ka du ga får han?

Skummel hund, bilen sku ha vært lakkert helt ned da dog... men fin ellers :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har gitt. Hvorfor skaffer du ikke M-ratt i skinn til din bil.

Solgte bilen for ca. 15 mnd siden...

Fin liten hendig skjerm du hadde, åssn merke og ka du ga får han?

TopVDO var merket. Et jallamerke som ikke må forveksles med VDO Dayton. Husker ikke helt hva jeg gav. Kjøpte den med spiller (alt nytt) på auksjon. Brukte den et par måneder i BMWen, og så ble den liggende da jeg solgte den. Solgte hele greia for et par måneder siden for rundt 2500,- eller noe. Skjermen var 5.6" TFT og spilleren spilte VCD og MP3. Fikk noen SVCDer også til å funke, men ikke alle ville...

Skummel hund, bilen sku ha vært lakkert helt ned da dog... men fin ellers :headbang:

Hunden var snill den.. ;-) ... bortsett fra at den knerta et par kaniner en gang.

Ang. lakkering helt ned, syntes ikke det gjorde så mye på den bilen. Syntes det grå stod ganske greit til den calypsorøde fargen. Men jeg skulle egentlig gjort en del med bilen mens jeg hadde den. Problemet var at jeg hadde studielån og billån, og det meste som var til overs gikk i problemene med automatkassen (de varte i 1.5 år.. var innom to kasser, en hjerne mm..). :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va ikke ac snitzer felger du hadde på bilen? ligna noe jævlig...

Vurdere å kjøpe ac snitzer felger, trur dem passer jævlig bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...