Gjest Royal M3 Skrevet Februar 14, 2004 Share Skrevet Februar 14, 2004 Hei hvor får jeg tak i bmw logo kapsler til mine Alessio alu felger. Den lille runde bmw kapselen midt på felgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjest Skrevet Februar 14, 2004 Share Skrevet Februar 14, 2004 Stikk innom her http://www.mobilsentrum.no/products.asp ... 1374735#xy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjest Skrevet Februar 15, 2004 Share Skrevet Februar 15, 2004 siden du referer til virker dessverre ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Royal M3 Skrevet Februar 15, 2004 Share Skrevet Februar 15, 2004 Det virker nå... det var noe feil med sidene tidligere i dag... Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2004 Share Skrevet Februar 15, 2004 Du får kjøpt slike hos din lokale merkeforhandler også. Det var slike jeg hadde på mine Azev-felger (http://bmwguiden.no/album/?id=e36320ia). Tror de kosta 40,-/stk eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BigBlie Skrevet Februar 16, 2004 Share Skrevet Februar 16, 2004 Fin bil du har gitt. Hvorfor skaffer du ikke M-ratt i skinn til din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjest Skrevet Februar 16, 2004 Share Skrevet Februar 16, 2004 Fin liten hendig skjerm du hadde, åssn merke og ka du ga får han? Skummel hund, bilen sku ha vært lakkert helt ned da dog... men fin ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 16, 2004 Share Skrevet Februar 16, 2004 Fin bil du har gitt. Hvorfor skaffer du ikke M-ratt i skinn til din bil. Solgte bilen for ca. 15 mnd siden... Fin liten hendig skjerm du hadde, åssn merke og ka du ga får han? TopVDO var merket. Et jallamerke som ikke må forveksles med VDO Dayton. Husker ikke helt hva jeg gav. Kjøpte den med spiller (alt nytt) på auksjon. Brukte den et par måneder i BMWen, og så ble den liggende da jeg solgte den. Solgte hele greia for et par måneder siden for rundt 2500,- eller noe. Skjermen var 5.6" TFT og spilleren spilte VCD og MP3. Fikk noen SVCDer også til å funke, men ikke alle ville... Skummel hund, bilen sku ha vært lakkert helt ned da dog... men fin ellers Hunden var snill den.. ... bortsett fra at den knerta et par kaniner en gang. Ang. lakkering helt ned, syntes ikke det gjorde så mye på den bilen. Syntes det grå stod ganske greit til den calypsorøde fargen. Men jeg skulle egentlig gjort en del med bilen mens jeg hadde den. Problemet var at jeg hadde studielån og billån, og det meste som var til overs gikk i problemene med automatkassen (de varte i 1.5 år.. var innom to kasser, en hjerne mm..). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjest Skrevet Februar 17, 2004 Share Skrevet Februar 17, 2004 Det va ikke ac snitzer felger du hadde på bilen? ligna noe jævlig... Vurdere å kjøpe ac snitzer felger, trur dem passer jævlig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 17, 2004 Share Skrevet Februar 17, 2004 Jeg nei? Azev A heter de, og de var i 16". Ganske vanlige på E30, men synes de funka bra på E36 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå