Hakon Skrevet Februar 15, 2004 Share Skrevet Februar 15, 2004 Heisann, skal rigge opp forsterker til 6*9 tommere i hatthylla...noen som har en lur løsning på hvordan man skal få kablene ( signal og strøm ) gjennom armerte stål plata uten å borre`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 15, 2004 Share Skrevet Februar 15, 2004 Skjønner ikke helt spørsmålet egentlig... Strømkabler trenger du til forsterker. Hvor skal forsterkeren ligge? Og har du firer eller sekser? Hvis du har sekser har du allerede batteriet bak... Uansett, i stålplata bak seteryggen er det jo opptil flere kabelgjennomføringer i. Var masse ledig plass på min. På begge sider. Slike gummigreier til å presse kablene gjennom. Bare napp av seteryggen så ser du fort det. Og for konvertering til 6x9" i hattehylla på E36 finnes det ferdige braketter/kasser. Bilradiospesialisten ol. har slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2004 Share Skrevet Februar 15, 2004 Var det jeg også fant ut til slutt... fikk nemlig ikke ut seteryggen...men den er ute nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Februar 16, 2004 Share Skrevet Februar 16, 2004 Hvordan får man den ut egentlig? Og den metall plata som sitter bak ryggen, går det ann og løsne den på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 16, 2004 Share Skrevet Februar 16, 2004 Er bare å nappe ned seteryggen. Var iallfall det hos meg. Tok tak i toppen og dro til. Bare å klemme på igjen etterpå. Samme med sitteputa. Metallplata, da tenker du på den i midten, den som er borte dersom man har skipose og armlene? Siden det ikke var plass til sag inni der brukte jeg hammer og meisel på min. Slo på de punktene hvor den var festa (er jo egentlig stansa ut, men henger noen få steder). Det gikk helt fint hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2004 Trenger jo ikke ta ut den stålplata...så sant du ikke skal ha woofer baki og skal ha lyden fremover...er ett uttak på hver side som du kan tre ledningene i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Februar 28, 2004 Share Skrevet Februar 28, 2004 Hakon, funnet ut hvordan du skal gjøre d ? jeg la ledningene bak i lag med alle di andre ledningene som går bak å inn i bagasjerommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2004 Jepp, fant ut at det var den beste måte jeg også..samt en god dæsj med silikon..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 1, 2004 Share Skrevet Mars 1, 2004 Bra me nytt annlegg:) ser du fikk det ferdi til lørdag....=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå