Gjest gjest Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 HVor får man kjøpt sånn trekk til sub og eventuelt plexiglass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Trekk har de hos bilstereoforhandlere, regner med de har plexiglass også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Bilradiospesialisten og de fleste andre bilstereosjapper har slik filttrekk i diverse farger dersom det er det du tenker på. Den plata som forsterkeren henger, og som er bak de blå kablene, er kledd i slikt fra Bilradiospesialisten. Det ser rimelig bra ut, og veldig likt det originale. Er ganske billige greier. Fikk det på kjøpet da jeg kjøpte resten av greiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjest Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 D var akkurat det jeg tenkte, mange takk hva ga du for de a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Jeg fikk det som sagt på kjøpet... Tror ikke det koster mer enn 30-40,-/kvadraten, men det er ren tipping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 torshov bilrekvisita er de billigste. Så kjøper du "3M" spraylim. er det beste til å feste trekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Når det gjelder lim så ble jeg anbefalt av en sjappe å bruke trelim blandet med litt vann. Han sa det var mye billigere og minst like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Når det gjelder lim så ble jeg anbefalt av en sjappe å bruke trelim blandet med litt vann. Han sa det var mye billigere og minst like bra. Billigere, men sikkert 100 ganger så mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Biltema har jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 www.ljudia.no Litt ned på siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Når det gjelder lim så ble jeg anbefalt av en sjappe å bruke trelim blandet med litt vann. Han sa det var mye billigere og minst like bra. Billigere, men sikkert 100 ganger så mye arbeid. Å blande lim og vann i en kop og røre et par ganger for så å smøre på med en stor pensel er ikke mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå