Rotor Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Er det noen der ute som vil ta på seg å bygge om bilen min til m3? Eller har dere andre forslag jeg kan gjøre med bilen for å få mye mer kraft? Det hadde også vært fint hvis jeg kunne få en pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjest Skrevet Februar 20, 2004 Share Skrevet Februar 20, 2004 Bare tull å bygge om, kjøpe heller m-3, spare du tid og penger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 21, 2004 Share Skrevet Februar 21, 2004 Tror kanskje noen kan hjelpe deg med dette. En chipper som har verksted på lindeberg, IKKE LINDEBERG/OSLO men lindeberg mot GARDEMOEN... Han kan kanskje hjelpe deg med det. men som sagt ovenfor her. kjøp heller en m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Februar 24, 2004 Share Skrevet Februar 24, 2004 Helt enig.... selg bilen og kjøp heller en m-3 Ikke noe å spare hvis du skal få andre til å gjøre jobben for deg. Spørs litt på hvilke priser du får på delene du trenger, men kanskje du ikke tjener særlig på det om du hadde gjort selv heller, men nå har ikke jeg peiling på prisene...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå