beff Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Jeg har problemer med sentrallåsen på bilen min. Når jeg skal låse den låser på seg bare opp igjen. Dette skjer uansett hvordan jeg prøver å låse den enten med fjerstyring eller i dørene. Må trykke tre ganger på alarmknappen å låse bilen. Den forrige eieren fikk sjekket alarmen og den var i følge han ikke noe galt med. Er det noen som har hatt det samme problemet? Har en 320i 92 mod. Er usikker på om sentrallåsen er original!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Har en 3,18I 92 modell med samme problemet. må låses 2 ganger. Sliten sentrallås motor. TRor du kan stramme no greier der..evnt bytte motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 1, 2004 Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg har hatt samme problemet. Har ikke fjernstyring. Uansett den ene gangen var det en kabel i bagasjerommet som hadde ryki. Da måtte man låse to ganger. Andre gang var det dårlig sensorer i førerdøren. Da måtte jeg klemme døren inn mens jeg låste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beff Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2004 Takker for tipsene dine Phantom3D. Skal komme tilbake med svar om det fungerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 5, 2004 Share Skrevet Mars 5, 2004 Vis noen av dere har sub i bagasjerommet så vis dere hører en bråkete lyd, kan det nettopp være sentrallåsen som e litt løs, når jeg spiller av max, høres det ut jeg har en verktøykasse oppå suben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 11, 2004 Share Skrevet Oktober 11, 2004 men hvor i bagasjen sitter motoren eller hvor sitter enheten? Akkurat fått meg BMW, så er litt grønn på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenGB Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Har problemer med min sentrallås jeg også, BMW 318i 91 mod. Får ikke låst dørene med sentrallåsen, da alle bare spretter opp igjen. Dersom jeg får et verksted til å fikse dette, vil det koste mye tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Har akkurat det samme problemet, de spretter bare opp igjen... skal sjekke ut problemet i dag og se om jeg finner ut noe mer, så legger inn igjen resultatet seinere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Mange med samme problem ja..Jeg hadde en 91 318i med ettermontert defa..den må jeg trykke 2 ganger på for å låse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2004 Share Skrevet Oktober 12, 2004 Jeg har ikke vært borti problemet, men siden de fleste BMWer har "ikke-lås-inne-nøklene"-funksjon, som gjør at låsene spretter opp igjen umiddelbart dersom man trykker ned låsen i førerdøra, kan det kanskje være nærliggende å tro at det er en sensor/trykknapp i forbindelse med den der som ikke funker helt som den skal? Sprut litt 5-56 eller WD-40 på alle kontakter og mikrobrytere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg hadde samme problem med at sentrallåsen spratt oppigjenn. Jeg fant ut at bryteren som sitter ved førerdøra ikke gikk helt igjenn. Løsningen ble at jeg bare surra ståltråd rundt brytern, slik at den er inne hele tiden. Da funker sentrallåsen helt fint! Men dette er ikke å anbefale for dere med alarm. Da utløses ikke alarmen vist noe bryter opp døra Har også prøvd å smurt både bryteren og låsen i døra uten noe særlig til resultat. Løsningen min er bare en midlertidig løsning, skal prøve å fikse dette til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå