Tindrum Skrevet Februar 27, 2004 Share Skrevet Februar 27, 2004 Heisann. Har en 320I/91mod/e36 som ikke vil starte når temperaturen ute kryper ned til 5 minus. Har sjekket at den får bensin og at det er gnist på pluggene. Så fort det blir varmegrader ute igjen så starter den med en gang. Er det noen som har vært borti det problemet før og som kan ha en løsning på hva som kan være galt????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 28, 2004 Share Skrevet Februar 28, 2004 Jeg tipper batteriet ditt kan være dårlig, ta en sjekk på det først. Om vinteren hjelper det også å skifte til en tynnere olje, men dette er neppe aktuelt visst det bare er snakk om 5 minusgrader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Februar 28, 2004 Share Skrevet Februar 28, 2004 Skjer det ingenting da du vrir om på tenninga? Har du startsperre og importbil burde du ta deg en tur til verksted og få den fjerna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 2, 2004 Share Skrevet Mars 2, 2004 I dag hadde jeg problem i igjen. Men i dag viste det seg og være releet på starteren. Om du opplever feilen igjen så prøv og gi releet et lite forsiktig kakk med en hammer ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 2, 2004 Share Skrevet Mars 2, 2004 Hei, viser til ett tidligere innlegg her, hvor vedkommende ikke får start på første vridning. Jeg er ganske sikker på at du har samme problem som ham. Sjekk koblingen til den tykke kabelen som går inn til starteren. Dette er ett velkjent problem med den koblingen. Noen ganger kan man se at det slår gnist fra koblingen. Prøv å dra til koblingen, men etterhvert så må du nok belage deg på skift starteren. De mest seriøse tar den gamle i innbytte, og da blir ikke prisen så veldig høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 2, 2004 Share Skrevet Mars 2, 2004 En ny starter ligger vel på nesten 3 lapper mener jeg å huske..? har bytta min. Jeg hadde også problemer med batteriet for ikke lenge siden. Det var helt tørt, ver blitt ødelagt pga spolene i anernatoren som hadde ryket.. Uff så mye den har kostet meg, men det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 2, 2004 Share Skrevet Mars 2, 2004 Batteriet har jo vann, batterivann, sjekk om de hat gått tomt, da er det ikke så rart, anbefaler også å ladde batteriet helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå