Gå til innhold

instrument panel


joppe
 Share

Anbefalte innlegg

På min 316i e36 så har det seg slik at det er ikke turteller og forbruksmåler. Så er noe dritt siden jeg vil bytte deksler ol. på panelet, men at det ikke finnes til de uten turteller og forbruksmåler. Men hvordan er det og bytte instrument panel? Sette dit et med forbruksmåler og turteller? Er det noe dritt og få ettermontert deler til turteller og forbruksmåler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bytte hele instrument boksen. Da må du inn under rattet og løsne noen skruer bak der. Du må nok av med rattet også for å få dratt panelet ut. Akkurat hvordan connectors du ahr vet ikke jeg. Trodde ikke de kom uten slikt. Min bli er også en 318i 91 E36..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hele boksen skal jeg nok kunne skifte. Men jeg tenkte mere på hvordan det er med turteller og forbruksmåleren. Siden det ikke sitter noe i panelet fra før av må jeg sikkert montere det målerutstyret. Om det ikke er noe som er integrert i elektronikken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på om det ligger der fra før. Disse BMWne er jo fulle av kabler og oppsett til ekstrautstyr som ikke er i bilen. Er visst billigere å produsere det slikt.. Du får høre med noen som kan BMW om du har det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...