Gå til innhold

318is VS 320i


Rons
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilken bil er raskest?? 318is har vel 140hk og 320 150hk, d jeg tenker på er vis 320 er tyngre,(vektforskjellen) at man faktisk klare å kjøre fra 320"en med en 318is...

318is har vel 4cyl og 320 6cyl, vet jo at 320 helt klart har den råeste lyden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge tallene til BMW selv (i instruksjonsbøkene), så er 320i raskere enn 318iS fra 0-100. Og i høyere hastighet tror jeg 320i har større overtak. Men forskjellene er veldig små, så de går nok stort sett rimelig likt.

Det hadde blitt 320i for alle penga i min verden. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 318iS ble den gang den var ny målt til et sted mellom 145 og 150 hk, og dette var ikke på en enkelt bil. Bilblader rundtomkring foretok visstnok målinger på flere biler, og den var oppgitt for lavt.

Jeg for min del kunne godt tenkt meg en 318iS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, kunne jeg bare ha valgt så hadde jeg tatt 320i, men prisforskjell, forsikring osv osv sier at jeg hadde nok tatt 318is, eller som jeg tok da, 318ti cpt. Mange som ikke liker cpt, men personlig så synes jeg den er skikkelig fin, bare man gjør litt med den. Får på litt skjørt, vinge, hekk og leppe:)

Jeg synes nå bilen min går helt greit, bruker relativt lite bensin og er god å kjøre. Jeg tror også at det finnes mindre 318ti enn andre bmw biler. Ofte man ser 316 compact, men sjelden 318ti cpt. Elller enda mindre av 323-->cpt:)

Selv om det er e36 cpt som er den fineste. Min mening værtfall.

Dessuten er cpt veldig artig på vinteren. Det er veldig kort avstand mellomk akslingene foran og bak. Du har dermed FULL kontroll når du leker deg og slipper at bilen slenger fra side til side.

Gleder meg til jeg får dig.kameraet mitt i neste uke. Da skal jeg lage mange filmer, og så klart legge ut. Så gled dere.

Nye get-away GJØVIK:p

Er det ingen som har lyst på frontsettet mitt da? Noen må jo bygge stereo her? det låter jævlig bra altså. Sjekk kjøp og salg for mer info:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode svar, men hvor mye er det forskjell på forsikringa?? e d snakk om 5tusen og oppover?? Er 21 år, betaler 12000 kr for den bilen jeg har nu...

Tenkte å hente 320i til sommern, men vanskelig å få tak i rimelig bil, tenkte under 150000 kr klassen som har gått under 100tusen!

Fins det noen sider man kan søke på, bortsett fra autodb,finn,bilguiden,autofil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...