Gunnar Skrevet Mars 1, 2004 Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg bor ca. 3 mil fra foreldrene mine, og hver gang jeg er hjemme pleier jeg å vaske bilen. Det er gjerne ca. annenhver uke. Men i det siste har jeg kun vært der på kvelder, og ikke orka å vaske i mørket. Så det er kanskje 6-7 uker siden sist vask, og bilen min står parkert på en rimelig bra trafikkert vei, så den blir gørrskitten bare av å stå stille en dag eller to (jæv.. busser mange ganger i timen, og ikke minst saltbiler hver dag). Har derfor hatt dårlig samvittighet. Liker ikke at biler i min eie står med saltsørpe på seg i lang tid, og spesielt har jeg hatt planer om en underspyling, men har bare ikke fått det gjort. Så i natt da jeg kom ut til bilen var det rusta enorme hull i den overalt. Kunne putte hodet rett ned i den ene hjulbuen gjennom karosseriet, og slik så den ut overalt. En ekte sveitserost med hull i fotballstørrelser. Definitivt ikke noe koselig syn, men jeg tok det overraskende bra. Tenkte "jaja" og satte meg inn og brukte den som normalt... :-" Og ja, det var heldigvis bare en drøm. Men jeg tok i det minste hintet, så nå har den fått seg en skikkelig vask med underspyling og full pakke. Forhåpentligvis fortsetter den derfor med å være rustfri en stund til... Moralen i historen er: Spandér på bilene deres en velfortjent underspyling nå som saltingen nærmer seg slutten for denne vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå