///M Skrevet Mars 3, 2004 Share Skrevet Mars 3, 2004 Hva er det som er bra med det? Fikk lyst til å montere en sånn, ser kult ut, er den vanskelig å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Hva er det som er bra med det? Finere lyd. Litt røffere på en måte. Og så har det sannsynligvis litt høyere luftgjennomstrømning enn originalfilteret. Dermed får bilen mer luft og *kan* yte litt mer. Men om den trenger mer luft og om dårligere filtrering er bra for motoren kan vel diskuteres... Fikk lyst til å montere en sånn, ser kult ut, er den vanskelig å montere? Kan få ferdige kits med slange og monteringsbraketter til de fleste biler. Da er det ikke vanskelig. (Regner forøvrig med det var konfilter du snakka om siden du sier det ser kult ut, K&N finnes som innsatsfilter til den originale luftfilterboksen også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Men innsatsfilter gir jo ikke samme effekten eller lyden. Konisk er det beste. Du kan vel regne med en 2-3hk ekstra på en 318i, men det blir bedre sammen med chip og effektanlegg! Jeg har akkurat bestillt et KNfilter. Hvis du ikke klarer å innstalere så er det et sted i drammen som mekker det for deg på dagen.. KRB trading tror jeg.. er link her på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Ikkeno problem og sette på k&n filter. Bare og montere rett på luftmengdemåleren. Bare skru ut gjengefestene som sitter der og skru fast med skruene som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2004 Oki.. Skal spare litt penger så skal jeg gjøre det., Effektanlegg, Kon filter og kanskje kanskje en chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2004 forresten hvor mye koster et kon filter til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Jeg skjekket ikke så mye rundt. Bestillte et fra styling-tech til 1400... dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Jeg ga 950 for mitt k&n filter. Men det trur jeg var ekstremt billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 KN57-0135 Luftfilter, K&N 57i kit, BMW 318 E36 8v 91-> NOK 1390.00 Pris eks. mva NOK 1120.97 fra http://www.kollevold.no (velg nettbutikk på menyen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 5, 2004 Share Skrevet Mars 5, 2004 Hørtes dyrt ut, du kan bestille fra http://www.autospar.no/ koster kun 699 + frakt, har samma bil som deg og samma modell, funka bra, rå lyd ved pådrag og bedre aks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå