hypolisot Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 hvor kan jeg få kjøpt hvite blinklys til min 520 e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 http://www.osbildeler.no/utstyr.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 Sikkert hos de fleste under "Styling" og "Deler" på menyen til høyre. Motor Technik / BMW Spesialisten har ihvertfall. Blinkersene til E34 er forøvrig veldig rimelige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 5, 2004 Share Skrevet Mars 5, 2004 Kjøpte nylig slike hos GS-bildeler. Kostet 245,- pr.stk. 2dager levering via posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZRox Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 hei hei, vis dub vil ha oginale bmw (vite blinklys) kan jo du pårøve jæger sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Juni 2, 2004 Share Skrevet Juni 2, 2004 Fant disse hos Biltema Bilmerke BMW Bilmodell 5-serien E34 Årsmodell 88-95 Del Blinklys hvit Plass. Foran Anm. H Art nr 76-398 Pris 159,00 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 2, 2004 Share Skrevet Juni 2, 2004 hvis det er frontblinkers du mener så hvorfor ikke kjøpe glassklare prosjektorblinkers?? ser mye bedre ut. Mener Kenth Auto fører disse, hvis ikke så skaffer de det. Bildet nedenfor viser min E-36 men du får et ca. inntrykk om hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 3, 2004 Share Skrevet Juni 3, 2004 ///mr. vol-com - har du vært i harstad me den biln din.. I russetreffhelga...? ves ikkje så, så æ en heilt likens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 3, 2004 Share Skrevet Juni 3, 2004 Ja, d stemmer nok d, va i byen å kjørte et par timer før jeg heiv meg på flaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Juni 3, 2004 Share Skrevet Juni 3, 2004 HAH... helt likt gamle bilen min da!!! Se under bilde galleriet mitt! Ellers står den til salgs igjen nuh knappe året etter at jeg solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 3, 2004 Share Skrevet Juni 3, 2004 Ja, d stemmer nok d, va i byen å kjørte et par timer før jeg heiv meg på flaska æ veste d.. kjente igjenn sølw greiene på siden å framme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2004 Share Skrevet Juni 3, 2004 hvis det er frontblinkers du mener så hvorfor ikke kjøpe glassklare prosjektorblinkers?? ser mye bedre ut. Mener Kenth Auto fører disse, hvis ikke så skaffer de det. Bildet nedenfor viser min E-36 men du får et ca. inntrykk om hvordan det blir. Den bilen din ser en smuuule lav ut... Lyver bildet (ser at asfalten går litt opp), eller er den virkelig så lav? Hvor mye er den senket, og med hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 HYSJ!! er bare filmtrix, hjulene står nedenfor asfaltkanten men ikke si det til noen Er M-Tech understell så den er senket orginalt 20mm, vil ikke ha den lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 HAH... helt likt gamle bilen min da!!! Se under bilde galleriet mitt!Ellers står den til salgs igjen nuh knappe året etter at jeg solgte den. Faktisk...så henta jeg ideen delvis fra din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fl Skrevet Juni 5, 2004 Share Skrevet Juni 5, 2004 du kan skaffe det billig hos gsbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå