///M Skrevet Mars 4, 2004 Share Skrevet Mars 4, 2004 http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article195217.ece er han virkelig så billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guran10 Skrevet Mars 5, 2004 Share Skrevet Mars 5, 2004 Har hørt mye om denn Sahrif, enda jeg bor langt mot nord! Skal visst være veldig billig. Har en nettside, men den har ikke vært operativ på lenge, noe som er synd! Trenger billige dekk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2004 en kompis av meg kjøpte asa felger og dekk 245x45x19 totalt for ca 15 lapper tror jeg.. vet ikke om det er billig har ikke peiling på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Til å være 19" så hørtes det veldig rimelig ut. Kvalitetsdekk i den dimensjonen koster jo gjerne 2500-3000,- per stykk, og felgene pleier ikke være billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Jeg fikk ett kjempegodt tilbud derfra, dritkule vinterdekk og felger.. men noen hadde hørt at det var piratdekk.. så jeg turde ikkeå kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Det er neppe piratdekk når konkurrentene må gå til så drastiske steg at de foreslår prissamarbeid, og sier at han ødelegger hele markedet. Hadde det vært piratdekk hadde det garantert vært store avisoppslag om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Finnes det egentlig piratdekk på markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Tvilsomt. Men det mange har mistenkt Sharif for er å selge dekk produsert i og for det asiatiske markedet, altså helt andre gummispesifikasjoner enn i Skandinavia, men samtidig samme navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Og slike dekk kan faktisk være bra for oss som kjører på bane av og til. De er litt hardere i gummiblandingen og slites ikke så fort når de blir varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Det er riktig, men samtidig er de visst helt ubrukelige på våt vei. Og gode våtegenskaper er noe vi her til lands har sterkt behov for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2004 Jeg har posta en link helt øverst, der står grunnen til at hvorfor han selger billig dekk og felger. så han virker litt ordentlig ut hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2004 Finnes det egentlig piratdekk på markedet? hva mener man med piratdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 6, 2004 Share Skrevet Mars 6, 2004 Slik jeg tolker det så er piratdekk, dekk som f.eks er merket med Dunlop men lagd av noen luringer i Polen som har kopiert mønster, navn o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2004 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet Mars 31, 2004 Share Skrevet Mars 31, 2004 er samme dekk som alle andre steder dette....er bare omaddressert fra ett annet land,derfor så billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå