gravity- Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Hei!. Jeg skal fjerne mine orginale hovedlykter og hovedlykt linsene, for å bytte til "Angel-eyes". I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har noe tips, slik at jeg ikke gjør noe feil.. 98 520i Touring E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Synes jeg husker at det var en annen post om dette, ta å sjekk forumet etter det samme som du spør etter...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg gikk heller for Angel-Eyes ringer. Dette fungerer bra for en billig penge Skal poste noen bilder snart. PS! For de av Dere som skal installere disse, vil jeg anbefale å fjerne den orginale "tapen" som følger med, og heller bruke 3m, tesa eller lignenede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 Æ har nu sett i nye A-E i min bil, bytta bare lyktene, tok sånn ca 5 min til sammen..=) Er jo veldig tøft med A-E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå