Phantom3D Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 ja, hjulet pungterte og den skled rett inn i fjellveggen Får se om jeg skal vrake den eller ikke. Jeg vet ikke foreløpg. Ingen personskader, hadde ikke særlig fart. Sinnsykt kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Surt.. Du har kansje deler og selge du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Jævli kjipt -kondolerer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 d var kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2004 Ja, har nok en del å selge om jeg ikke skaffer meg en ny 3er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Huff. Kondolerer... Tipper det blir kondemnering da ja. Du kan jo se den lille skaden som førte til kondemnering av hagenisse sin XM: http://home.online.no/~kimkart/xm-kk.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2004 Finner ut i dag hva vi gjør med den, jeg er overlykkelig over kasko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 8, 2004 Share Skrevet Mars 8, 2004 Si fra om det blir noe delesalg da. Er endel jeg trenger så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2004 Jeg får igjen på forsikringen.. men alt må være på av deler. Jeg får nok unna et momo-racing ratt om det er ønskelig for noen.. Tar vel å bytter det med orginalrattet i morgen! Blir nok en Toyota MR2, ford RS2000 eller BMW 320\325 på meg.. får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 8, 2004 Share Skrevet Mars 8, 2004 Blir nok en Toyota MR2, ford RS2000 eller BMW 320\325 på meg.. får se! Jeg har alltid hatt sansen for MR2. Skikkelig sportsbil (ikke alle er enig i det) med bakhjulstrekk og motoren på riktig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 8, 2004 Share Skrevet Mars 8, 2004 Mye skal du ha for rattet da? Og hvordan ser det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2004 Share Skrevet Mars 8, 2004 Blir nok en Toyota MR2, ford RS2000 eller BMW 320\325 på meg.. får se! Jeg har alltid hatt sansen for MR2. Skikkelig sportsbil (ikke alle er enig i det) med bakhjulstrekk og motoren på riktig sted. Heller MR2 eller 320/325 før en Ford i alle fall! ... og MR2 er helt sikkert morsomme biler. Satt på med den første typen en gang for noen år siden, den mer firkanta varianten, gikk greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 Ja, har nok en del å selge om jeg ikke skaffer meg en ny 3er.. Trenger Bunnpanne til bilen min.. Selger du den og hvor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 Trenger Bunnpanne til bilen min..Selger du den og hvor mye. Pssst! Han har skrevet innlegg etter det: alt må være på av deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 PS: Du får sannsynligvis lov til å ta ut stereo, og alt annet av uoriginale deler dersom du har det originale å putte inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå