gravity- Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Har fått tak i et nullstillings-verktøy. Skal snart forsøke å nullstille oilservice indikatoren. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Joda nullstilligen funker som ***=) er ganske lett, bare å plugge i=) trur æ skal gjøre på min å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Hvor ligger nullstillings-pluggen? har hatt oil service et halv år nu hadde vært på tide å kvitte seg med den. stygt!! hvor får man forresten tak i en slik sak, dyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... rvicelampe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hvor ligger nullstillings-pluggen? har hatt oil service et halv år nu hadde vært på tide å kvitte seg med den. stygt!! hvor får man forresten tak i en slik sak, dyrt?? På min ligger den over hjulbuen på passasjersiden. Et lokk som må skrues av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 Den pluggen ligger på venstre siden, atme bateriet, er bare å skru av lokket å plugge i=) -men- vær forsiktig med skruingen, brekker du noen av "stiftene" er du ille ute=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 kanskje best å kjøre inn på merke-verks å be dem fixe det, koster vel ikke all verden, siden det er ganske lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2004 kanskje best å kjøre inn på merke-verks å be dem fixe det, koster vel ikke all verden, siden det er ganske lett... Det koster faktisk kr. 750,- på Bmw Havva bil i Arendal. Da betaler jeg heller 250kr. for et verktøy som jeg kan gjøre det selv med. Kan dessuten brukes fler ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg tror prisen på denne lille jobben varierer endel. Vil tippe at noen til og med gjør det gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 9, 2004 Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg tror prisen på denne lille jobben varierer endel.Vil tippe at noen til og med gjør det gratis. Riktig det. Har man et fast verksted gjør de som regel slike småting gratis. Har fått resatt hjernen til både bilen og girkassen minst et par ganger gratis, og det hos to forskjellige verksteder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg tror prisen på denne lille jobben varierer endel.Vil tippe at noen til og med gjør det gratis. Riktig det. Har man et fast verksted gjør de som regel slike småting gratis. Har fått resatt hjernen til både bilen og girkassen minst et par ganger gratis, og det hos to forskjellige verksteder. Jeg har nå sendt prisforespørsel på dette til 5 Bmw verksted. Så får vi se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 10, 2004 Share Skrevet Mars 10, 2004 750?? vilt, men man kan vel få det gratis som mange her mener, trur det fins en god mulighet,vis man er fast-kunde hos noen... Har dessverre bytte på 3 forskjellige verkesteder, siden jeg har blitt møtt med så jævli dårli service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2004 Har nå fått svar av to verksteder; Autozentrum kr. 100,- inkl. mva. Autorep kr. 300,- (inkl. mva?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2004 Share Skrevet Mars 10, 2004 100,- var en fornuftig pris! Får dessuten kanskje 10-15% rabatt der dersom man er BMWCCN-medlem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 10, 2004 Share Skrevet Mars 10, 2004 Autozentrum Gardermoen har 10% på verksted, Autozentrum Oslo har 0% på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå