Gå til innhold

M3 fanger??


Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en bmw m3 fanger, (av plast) kjøpte den for 200kroner, er endel sprekker i plasten? derfor eg fekk den billig. men er det noen som har fikset noe sånt før? hva bruker en får å fikse det? plastsveising? stålplast? hva koster en sånn strøken fanger egentlig? hva får du får en som er i god stand, men brukt?

og viktigast av alt? eg har en brilliant rød e36, med orginale fangere, men har lakkert bilen helt ned i samme farge da.. kosta flesk! men åssen ser det ut med en m3 fanger da resten er orignalt? (lakkert helt ned) ?

noen synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en bmw m3 fanger, (av plast) kjøpte den for 200kroner, er endel sprekker i plasten? derfor eg fekk den billig. men er det noen som har fikset noe sånt før? hva bruker en får å fikse det? plastsveising? stålplast? hva koster en sånn strøken fanger egentlig? hva får du får en som er i god stand, men brukt?

Det finnes noen firma som driver med plastsveising, jeg ville tatt en telefon til et slikt firma og spurt om pris. Da blir det iallefall skikkelig gjort og det er ikke sikkert det blir så dyrt heller. Skal du gjøre dette selv må du jo gå til innkjøp av litt utstyr/matriell.

og viktigast av alt? eg har en brilliant rød e36, med orginale fangere, men har lakkert bilen helt ned i samme farge da.. kosta flesk! men åssen ser det ut med en m3 fanger da resten er orignalt? (lakkert helt ned) ?

Jeg synest det ser helt greit ut med M3 fanger på en ellers orginal bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...