Gå til innhold

Lage logo


aceex
 Share

Anbefalte innlegg

Før vi fortsetter dette med logo burde vi vell finne en logo vi skal bruke.

Hvem ! hva ! Skal vi brukere lage logo eller sjefen her. Lage logo så legge dem ut i forum så tar vi en avstemning på dette. eller at sjefen her bestemmer :) hvilken logo....

aceex <---- tenker bare høyt :grab:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Var da veldig som dere peser disse logogreiene! :o

Jeg har jo egentlig lyst til å legge ned sidene, men dere gjør det vanskelig for meg. Har jo blitt litt aktivitet i det siste, og alt dette logostyret nå da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg kjører jo ikke BMW lenger. :o

Kjedelig å bruke tid og penger på det etterhvert. Prøvde jo på en liten sponsorrunde fordi jeg tenkte at hvis sidene er selvfinansierende kunne de bare være, og jeg kunne ha gitt flere brukere muligheten til nyhetsposting og moderering på forumet.

Men jeg fikk ETT eneste svar fra alle på menyen til høyre, og det var KRB som ikke brukte penger på annonsering for tiden. Ett eneste svar. Det er virkelig dårlig! Det er takken for tusenvis av besøk fra potensielle kunder som de har fått sendt herfra de siste 18 månedene... :(

Egentlig ganske latterlig, for det var snakk om 50-100 ganger så billig som annonsering på andre nettsider, og da mer generelle sider. Hvor får et firma med BMW-greier en høyere rate av potensielle kunder per klikk enn på en BMW-side? Og når det i tillegg er mange titalls ganger billigere der? ...

Jeg har forståelse for at firmaer ikke vil bruke penger på annonsering, men et lite svar må kunne forventes.

Uansett: Et alternativ er jo å skifte navn på sidene og inkludere litt flere bilmerker, men jeg klarer ikke stå for nyheter og teknisk info på alle slags merker, så da trenger jeg hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et SVIN sjøl Joppe :P

Syns BMWGUIDEN:NO var et godt forslag, jo fortere dette blir satt igang, jo mer reklame=flere brukere, som sagt tidligere er jeg villig å betale en slant for å få bruke den her sia 24-7

Mange som bruker penger på masse annet tull, en 50 slafs i mnd hadde jo ikke vært noe problem, eller hva folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det først skal være noen klistremerker synes jeg også at bare ren fin tekst i hvitt kanskje er det beste. Nederst i bakre sidevinduer er det fint med hvit tekst.

Og betaling fra brukere er nok ikke noe å satse på. Det har vært prøvd mange ganger av andre nettsteder, og jeg tror ikke mange har lykkes med det. ;-)

Det som kunne gått an er å ta en liten slant for galleriet. Mye (mesteparten?) av båndbredden går der.

Vurderte SMS-betaling, f.eks slik at man måtte sende en 50-kroners SMS til et nummer for å få oppretta bruker i galleriet. Men det var ganske håpløst. Man får *ingenting* igjen på SMS-betalingen. Så godt som alt går til leverandørene og alle slags andre mellomledd. Hadde blitt noen få kroner igjen.

Men igjen, folk pleier ikke like å betale for webting. Gratis er det som apellerer til folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...