Gunnar Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 Hei - vi bekrefter at ditt abonnement på Autofil er stoppet. Siste utgaven du vil motta er nr 4. Med vennlig hilsen xxx Kundeservice Kom ny regning på 499,- for kommende år, da orka jeg ikke ha det mer. Jeg har minst to uåpnede nummer her, og har knapt bladd i de siste 5. Ufattelig mange ubrukelige tester i bilblader for hvermansen. Tror vanlige biltester må være noe av det mest uinteressante jeg leser. Skal jeg kjøpe bil driter jeg i hva noen billige journalister sier, og handler på egne kriterier og vurderinger uansett... Er mer gøy å lese om spesielle biler og prosjekter. En vanlig kjip Golf ser man hver dag på veien uansett. Tror heller jeg må begynne å abonnere på Bilsport eller noe i den duren, eller kanskje aller best, bruke pengene på noe helt annet. Bilen, go-kart, damer, festing, mat, husly, klær, ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 Har lagt merke til dette, autofil bladet er bare tull, Bilsport er kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mars 24, 2004 Share Skrevet Mars 24, 2004 Ikke bare bladet, er ikke noe særlig fornøyd med programmet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 25, 2004 Share Skrevet Mars 25, 2004 Noen programmer var kule da, da de skulle teste favorittbilene samt noen andre kule biler.. Men synes Top Gear er kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2004 TV-programmet kan være morsomt nok, men jeg liker ikke at de skal være så folkelige og tester alle slags crappy drittbiler. Det blir samme som det jeg nevnte med bladet. Jeg kjøper biler på egne kriterier uansett - iallefall helt til jeg finner en journalist som liker nøyaktig det samme som meg. Da kan jeg kanskje lese hans tester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet April 21, 2004 Share Skrevet April 21, 2004 Når går Top Gear og hvilken kanal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 21, 2004 Share Skrevet April 21, 2004 NRK 2 på søndager, enten 20:00 eller 20:10, litt usikker på nøyaktig tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet April 21, 2004 Share Skrevet April 21, 2004 NRK 2 på søndager, enten 20:00 eller 20:10, litt usikker på nøyaktig tidspunkt. Det er jo autofil. Topgear BBC World. Jeg har parabol hjemme og får en kanal som heter BMW, siden jeg ikke har abonnemert på den så får jeg ikke se den. Er det noen som vet mer om BMW kanalen. Forresten har en MB kanal DCTV alt om MB, nye programmer hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 21, 2004 Forfatter Share Skrevet April 21, 2004 NRK 2 på søndager, enten 20:00 eller 20:10, litt usikker på nøyaktig tidspunkt. Det er jo autofil. Nei... Autofil er nok slutt for sesongen, og da sender NRK Top Gear istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 22, 2004 Share Skrevet April 22, 2004 Det er jo autofil. Nei... Autofil er nok slutt for sesongen, og da sender NRK Top Gear istedenfor. Men Top Gear går kun søndager, ingen reprise på mandag slik det er med Autofil. Og nøyaktig tidspunkt er 20:10, bare så det er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet April 23, 2004 Share Skrevet April 23, 2004 Ok, takker, ska se kommende søndag Bmw kanal har aldri hørt om det før, d sku man gjerne ha hatt, hvilken abo må man ha for å få den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 24, 2004 Share Skrevet April 24, 2004 Jeg har parabol hjemme og får en kanal som heter BMW, siden jeg ikke har abonnemert på den så får jeg ikke se den.Er det noen som vet mer om BMW kanalen. Hvilken satelitt og frekvens ligger denne på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 24, 2004 Forfatter Share Skrevet April 24, 2004 Dette høres ut som noe Thorleif vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet April 24, 2004 Share Skrevet April 24, 2004 skal skjekke ut senere vet ikke mye om det. Men hotbird ihverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå