pelle Skrevet Mars 27, 2004 Share Skrevet Mars 27, 2004 Er det noen som har peiling på hvordan man "åpner" et M5 ratt for å koble ledningene som går til tuta??? Disse er ikke koblet til så tuta fungere ikke. Bilen er en 520i E34 hvis de skulle hjelp. Takk for alle seriøse svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 28, 2004 Share Skrevet Mars 28, 2004 Hakke noe peiling der nei, men har et problem med tuta, han tute sjøl når han vil! noen som har peiling her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2004 Fikk fikset tuta. Jeg tok kontakt med et lokalt BMW verksted. Og til deg som lurer på hvorfor tuta tuter når den selv vil, så kan det være en liten metall plate som fører strøm inne i rattet som kan være ødelagt. På verkstedet kalte de disse for "fjærer" men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Poenget er ihvertfall at disse skal sprette ut igjen år du slipper tuta. Disse bør du sjekke. Spretter de ikke ut vil tuta hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 31, 2004 Share Skrevet Mars 31, 2004 Ska få sjekka disse! har tatt rattet av en del ganger, så det kan være derfor den har "klikka" litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 31, 2004 Share Skrevet Mars 31, 2004 en liten metall plate som fører strøm inne i rattet som kan være ødelagt. På verkstedet kalte de disse for "fjærer" men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Poenget er ihvertfall at disse skal sprette ut igjen år du slipper tuta. En fjær er ikke nødvendigvis spiralformet. Disse metallplatene fungerer omtrent som en bladfjær. Ja, litt OT men allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Har lyst til å bytte selve tuta, men finner faen meg ikke greia. Kan tenke meg den sitter mellom radiator og frontfanger et sted? Skjønner at'n tuter så lyst, skulle tro det var en polo som tuta Gjelder forresten en E34 93 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 hmmmm mye tuting her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Tuta er viktig vett Blir jo rett og slett flau når jeg tuter nå, må ha litt kraft og sinne i tuta hvis man skal bruke den med verdighet vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Skaff deg en sånn ku - tute som russebilene har Da snur folk seg hvertfall...hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå