yxor Skrevet Mars 30, 2004 Share Skrevet Mars 30, 2004 Tenkte å bytte tennplugger på min 318i E36, men det er rimelig vrient å komme til der nede. Noe som vet hvilket verktøy som skal til eller har noen tips? Hvilket merke er bra om dagen da? Bosch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 30, 2004 Share Skrevet Mars 30, 2004 Har du sett i verktøysettet under bagasjeromslokket? Der skal det nemlig ligge en orginal pluggnøkkel. Visst du ikke har den orginale finnes det rimelige pluggnøkler å få kjøpt hos de fleste bilrekvisitaforretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2004 Share Skrevet Mars 30, 2004 http://www.biltema.no/products/product. ... emId=20857 http://www.biltema.no/products/product. ... emId=15919 Og ja, Bosch er gode greier det. Kjører selv på Bosch Super 4: Trenger/skal ikke justeres engang, har fire veier å velge mellom mot én til vanlig. Men NGK er også bra, og BMW anbefaler vel Champion for tiden (?), så det burde jo være ok det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 30, 2004 Share Skrevet Mars 30, 2004 Men NGK er også bra, og BMW anbefaler vel Champion for tiden (?), så det burde jo være ok det også. Jeg fikk NGK når jeg kjøpte orginale plugger til min 318ti. De var merket med BMW også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2004 Share Skrevet Mars 30, 2004 Jeg er rimelig sikker på at jeg fikk Champion til sekseren min (fra Bavaria), og mener det også var det som stod i instruksjonsboka. Varierer kanskje fra modell til modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 30, 2004 Share Skrevet Mars 30, 2004 Godt mulig det varierer litt ja. Pluggene til ti'en har 2 "pinner", kanskje det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxor Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2004 OK takker for tips på merke... det viktigste er vel å styre unna biltema.. Har verktøy til å skifte med, men syntes det alikevel det var noe vrient å komme til.. men øvelse gjør vel mester Men nå har sentrallåsen gått åt skogen... spretter opp og ned som den føler for selv.. alltid noe å fikse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mars 31, 2004 Share Skrevet Mars 31, 2004 Kjøpte tennpluger hos gsbildeler, jeg og noen kompiser bytta dem ut for 4dager siden,veldig enkelt, kjør bilen inn på en lokal bensinstasjon, der har dem alt du trenger... Litt vrient å komme til, men det går nok greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 NGK plugger kan fåes for en billig penge på www.sparkplugs.co.uk Til min e28 koster standard/platinum plugger 25kr pr. stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 bosch super 4 er oppskrytt.. gnisten finner letteste vei.. å når gnisten har slått over "5" ganger, har de andre tre sota igjen, dermed vil de aldri gniste igjen.. bosch har vell innsett det. å hæromkring selges de ikkje lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå