Bimer Skrevet April 6, 2004 Share Skrevet April 6, 2004 Har radioantenne integrert i bakruta. Men får sinnsykt dårlig signaler. Har lest noe om at det er en egen power sak for den antenna, men har ikke funnet noe, og aner ikke hvordan jeg skal koble den til spillern. Noen som har vært borti dette? e34 525i fra 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet April 6, 2004 Forfatter Share Skrevet April 6, 2004 fant ut av det! Fant ledningen fra antenneforsterkeren (hvit) og fikk kobla den til. Så nå finner den kanaler jeg aldri har hørt om engang BMW RULER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2004 Share Skrevet April 6, 2004 Bra. Men merkelig at den ikke var tilkoblet fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet April 7, 2004 Forfatter Share Skrevet April 7, 2004 Ja, er jo ikke orginale anlegget som sitter i. Og jeg fikk med hele suppa ferdig kobla når jeg kjøpte bilen. Så han har nok "glemt" å koble til. Må nok ut med alt og inn igjen tenker jeg. Noen bra sider på nettet når det gjelder bmw og stereo tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet April 7, 2004 Share Skrevet April 7, 2004 øøøøøøøø........ har samme problem med dårlige radio signaler. ike kommet så langt at jeg har begynt å sjekke det enda (hatt bilen "bare" i ca 1,5 år........ unen radio ) Men har tittet litt på antenne forsterkerene på sidene bak. skal det gå en hvit ledning derfa og frem til spilleren, har også uorginal spiller???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet April 7, 2004 Forfatter Share Skrevet April 7, 2004 I den haugen av ledninger som kommer ut ved anlegget så fant jeg en som var helt hvit og koblet den til stereo´n. Mørkeblå ledning på min spiller. "P.ant". Det skal være ferdig lagt opp orginalt, men er visst veldig vanlig å "glemme" å koble til den når man skifter ut orginal stereo´n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 7, 2004 Share Skrevet April 7, 2004 Så du hadde ingen kabel tilkoblet i antenne-inngangen på spilleren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimer Skrevet April 8, 2004 Forfatter Share Skrevet April 8, 2004 Stemmer det! Den var ikke koblet på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 8, 2004 Share Skrevet April 8, 2004 Hehe. Ikke rart du hadde dårlig signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå