Gå til innhold

BMW deler på Haugalandet

Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har BMW forhandleren? i Haugesund, Haugli Bil, begynt å selge deler og utstyr fra G.S. Bildeler. Prisene skal være de samme som G.S. opererer med.

Det betyr at du som kunde kan få rimelige deler rett fra delelageret hos den lokale BMW forhandleren. Her er det penger å spare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok inne på noe der ja. Haugli tror jeg har mistet agenturet og Bavaria er jo som kjent på vei til Haugesund med en underavd.

Når jeg spurte på Haugli så fikk jeg ikke noe skikkelig svar så jeg sendte likegodt 2 mailer til G.S. (fikk ikke svar på den første). De kunne bekrefte at det var mulig å hente deler fra de på disken til Haugli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hadde det ikke vært bilsjapper det var snakk om kunne en tro de forsøkte å skjule noe ved å la være å svare på mail, men er det en bransje som er dårlige til å svare på mail så er det bilbransjen!

Det er rett og slett patetisk. Jeg tror knapt jeg noensinne har fått svar på mailene jeg har sendt til bilfirmaer, eller jo, når jeg spør de litt ut om en konkret bil de har til salgs får jeg som regel svar, men alt annet virker å gå rett i trashen. Har forsøkt å sende mail til Autopower og Auto-Trio og lignende om senkesett og slike ting, og de svarer *aldri*. De kunne like gjerne droppet å ha mailadressen på websidene. Tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har BMW forhandleren? i Haugesund, Haugli Bil, begynt å selge deler og utstyr fra G.S. Bildeler. Prisene skal være de samme som G.S. opererer med.

Det betyr at du som kunde kan få rimelige deler rett fra delelageret hos den lokale BMW forhandleren. Her er det penger å spare :D

Synes at Orginaldelene fra Haugli Bil var de billigeste i distriktet. Fant aldri noen som kunne utfordre prisene deres i området. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...