yxor Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Hei. Har seriøse problemer med sentrallåsen om dagen. Har ca. 0.25 sek på meg til å komme inn i bilen når jeg låser opp før bilen vil stenge meg ute igjen. Og dama vil den somoftest ikke slippe inn... Virker ok fra passasjersiden. Vrient å fikse dette? Nøkkelen har en knapp og en sendeenhet. Lurer på om denne har virka en gang eller om dette er standard på alle nøkler uansett. Noen som veit?
Gunnar Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Nøkkelen har en knapp og en sendeenhet. Lurer på om denne har virka en gang eller om dette er standard på alle nøkler uansett. Noen som veit? Hva mener du med sendeenhet? Egen boks? Diode på nøkkelen? Nøklene som ikke har sender kan nok også forveksles med nøkler med sender, for de har en rund knapp midt på plasten (BMW-merket), og et lite lys i samme retning som metallet (selve nøkkelen) går. Det er rett og slett bare finn-nøkkelhullet-lys. BMW-forhandlerne har batteri og diodelys som passer i. Det er bare å splitte nøkkelen på midten...
aceex Skrevet April 14, 2004 Skrevet April 14, 2004 Hei.Har seriøse problemer med sentrallåsen om dagen. Har ca. 0.25 sek på meg til å komme inn i bilen når jeg låser opp før bilen vil stenge meg ute igjen. Og dama vil den somoftest ikke slippe inn... Virker ok fra passasjersiden. Vrient å fikse dette? Nøkkelen har en knapp og en sendeenhet. Lurer på om denne har virka en gang eller om dette er standard på alle nøkler uansett. Noen som veit? Hadde dette problemet på min gamle bil. Sjekk inne i bilen om alle låsene spretter opp, kan være at en av dem henger og da kan sentrallåsen låse hvis en av dem sitter fast i låst stilling.
zerosh Skrevet April 20, 2004 Skrevet April 20, 2004 Det du også burde sjekke er om ledningene fra døra til karo. er ødelagte, dra ut ledningene og sjekk. Jeg har hatt det samme problemet som du har. Har du startsperre, så ser du fort om det er noe feil med sentral låsen i kjernen, for da får du ikke starte bilen ;]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå