Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg har kjøpt 17"felger av en E39 eier. Men når han dreier rattet fult så hører man lyder(dekkene treffer ett eller anen) bilen er senket litt ,hvor mye det vet jeg ikke.

Har jo sett massevis av E36 med 17",18"og 19" men dem har null probb.

Hva kan han gjøre får å fjerne lyden?

Må han valse litt?

Skrevet
En venn av meg har kjøpt 17"felger av en E39 eier. Men når han dreier rattet fult så hører man lyder(dekkene treffer ett eller anen) bilen er senket litt ,hvor mye det vet jeg ikke.

Har jo sett massevis av E36 med 17",18"og 19" men dem har null probb.

Hva kan han gjøre får å fjerne lyden?

Må han valse litt?

Har spurt om det tidligere her..

Finn frem og les.

Skrevet
Kan eventuelt valse hjulbuene....

Det er så stor forskjell i innpress på E36 og E39 at det holder nok ikke å valse hjulbuene - ihvertfall ikke ut ifra beskrivelsen av dette i den andre tråden. At det neppe går er en ting, en annen ting er at forskjellen i innpress er så stor at man får det ikke godkjent, for innpresset endres med mer en 7,5 mm pr side.

Skrevet

Jeg har også samme problemet med min. Når jeg dreier ratt maks til venstre eller høyere går hjulet så vidt inni hjulbuen....men kun når jeg dreier maks da...

ser ikke på det som noe problem jeg...usikker på åssen innpress osv det er på mine felger, men dem er for e36...m-look ?

jaja

marius

Skrevet

Innpresset står ikke i prislista, men på vognliste står det hvilke biler de forskjellige felgene passer til. Ser ut for at de har Mangels Winner i 7x17" til BMW, så 215/45 burde vel gå på der..

Skrevet
Innpresset står ikke i prislista, men på vognliste står det hvilke biler de forskjellige felgene passer til. Ser ut for at de har Mangels Winner i 7x17" til BMW, så 215/45 burde vel gå på der..

Og i vognlista så står det at Mangels Winner i 7x17" til E36 har ET=22, syntes dette var litt lavt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...