Amzoch Skrevet April 20, 2004 Share Skrevet April 20, 2004 Hei.. Fikk meg en sede veksler med fm modul som eg brukte på min bmw revers rds radio... Funka litt..slå av biln og sku kjøre seiner så funka det ikke lenger.. error... så gikk det ei stund med fikling så funka det litt.. så error.. prøvde alt.. men fikk ikke det til å funke.. tok av skjiten og fm moduln.. men nu så får eg nesten ikke inn stasjonan på radioen.. det er sinnsykt dårlig... va fan e feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet April 22, 2004 Share Skrevet April 22, 2004 Har ikke noe peil på hva det kan være, men jeg ville sjekka antennekabelen (at ikke er noen brudd fra antenna og til radioen. Jeg har nylig installer en FM modul sel uten problemer. Har ingen problemer med dårlige signaler så lenge jeg skrur av FM modulen når jeg skal høre på radio så er det helt perfekte signaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet April 24, 2004 Forfatter Share Skrevet April 24, 2004 Ja fant ut ka det va... var dårlig kontakt i kontakten på slutten av antenne kabeln,, den som ska i spillern. tok av og lodda en ny på,, funke hest nu..,.. men det er ett anna problem nu :........ Kobla cd vekslern tilbake nu.. og funka alt... men slo av biln,. kom til bake 5 min seiner. .bynte kjøre og da hørte eg på radio.,, så svitsja eg til cd.. nu viser det ERROR på displayet til cd vekslern:..... fuck.. blir irritert nu.. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet April 25, 2004 Share Skrevet April 25, 2004 Da høres det ut som om det er cd-veksleren som det er noe galt med. Ville tatt den med tilbake dit jeg kjøpte den så de kan kikke på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå