Frode H. Skrevet April 20, 2004 Skrevet April 20, 2004 Møtte en sort, fin X5 med henger idag. Og vet dere hva den hadde på hengeren.., jo, en like sort ML. Litt av et syn
Erik E30 Einum Skrevet April 20, 2004 Skrevet April 20, 2004 Møtte en sort, fin X5 med henger idag. Og vet dere hva den hadde på hengeren.., jo, en like sort ML. Godt det ikke var omvendt da! Håper du terger alle MB-frelste i omgangskretsen din med dette synet, samt føyer til at MLen hadde motorstopp! Gøy å "mobbe" litt!
Gunnar Skrevet April 20, 2004 Skrevet April 20, 2004 Skulle hatt bilde! Og hvis noen føler for det så kan de godt gi meg en X5! Likte de godt før jeg engang hadde sittet i en, og jeg ble ikke akkurat mindre glad i de etter å ha både sittet i og kjørt en...
Frode H. Skrevet April 21, 2004 Forfatter Skrevet April 21, 2004 Møtte en sort, fin X5 med henger idag. Og vet dere hva den hadde på hengeren.., jo, en like sort ML. Godt det ikke var omvendt da! Håper du terger alle MB-frelste i omgangskretsen din med dette synet, samt føyer til at MLen hadde motorstopp! Gøy å "mobbe" litt! Det svir vel enda mer visst ML'en faktisk var helt kjørbar.. Kanskje han hadde kjøpt ny konebil og nektet å kjøre den hjem
Frode H. Skrevet April 21, 2004 Forfatter Skrevet April 21, 2004 Skulle hatt bilde! Må nok bli flinkere til å ta med meg kameraet i bilen..
///M power Skrevet April 21, 2004 Skrevet April 21, 2004 Møtte en sort, fin X5 med henger idag. Og vet dere hva den hadde på hengeren.., jo, en like sort ML. Godt det ikke var omvendt da! Håper du terger alle MB-frelste i omgangskretsen din med dette synet, samt føyer til at MLen hadde motorstopp! Gøy å "mobbe" litt!
///M power Skrevet April 21, 2004 Skrevet April 21, 2004 Møtte en sort, fin X5 med henger idag. Og vet dere hva den hadde på hengeren.., jo, en like sort ML. Godt det ikke var omvendt da! Håper du terger alle MB-frelste i omgangskretsen din med dette synet, samt føyer til at MLen hadde motorstopp! Gøy å "mobbe" litt! Det svir vel enda mer visst ML'en faktisk var helt kjørbar.. Kanskje han hadde kjøpt ny konebil og nektet å kjøre den hjem ENIG
mortenfl Skrevet April 22, 2004 Skrevet April 22, 2004 kansje det ikke var kraft i m5 til og komme opp på hengeren mb fan
Erik E30 Einum Skrevet April 22, 2004 Skrevet April 22, 2004 kansje det ikke var kraft i m5 til og komme opp på hengeren mb fan Hadde han hatt M5 så hadde han kjørt den istedet vet du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå