Marjusen Skrevet April 21, 2004 Skrevet April 21, 2004 Heisann...som i topicen så lurer jeg på om det er noen BMW'er som har galganisert karroseri slik som Audi. Tenker da orginalt fra fabrikken.... mvh Marius
Muren Motorsport Skrevet Juli 16, 2004 Skrevet Juli 16, 2004 el forzinka karrosseri he dæj væll alle no.. galvanisert d e slik so autovern f.eks. e. d e vell lite utbredt i bilindustrien.. en kompis hadde en e30, 87- mod den va elzinka,, må ver nåke spess me den for ej he sett andre e30 ta samme mod. so he vår pill råtne, den lokale bmw forhandlaren vart "skræmt" når han såg d va tilfelle (att bilen va elzinka) han meinte d måtte ver et prøveprosjekt frå bmw..
iSmannen Skrevet Juli 17, 2004 Skrevet Juli 17, 2004 Mener å huske at alle BMW'er har hatt det fra 1988. Dette gjelder kun hovedkarroseriet og ikke forskjermer, dører og panser. Det er vel bare Porsche som har dette, med delepriser deretter BMW har bare ikke annonsert dette i samme voldsomme grad som Audi. Her er et innlegg fra BMWCCN's forum skrevet av Lars-Inge: De er ikke hel-galvanisert, men del-galvanisert.Karosseriplatene som skjermer, dører, tak, panser, bagasjelokk og lignende er ikke galvanisert. Alt under bilen er galvanisert og der de er mest utsatt for rust. Det koster mer å galvanisere en skjerm, enn det gjør å kjøpe 5 nye. Man kan heller kjøpe ny skjerm og sette på. Ting som er mer kostbart å skifte ut er galvanisert. Til dags dato er det kun Porsche som total-galvaniserer bilene sine. Men disse koster deretter også. Ingen hadde hatt penger til å kjøpe en BMW (eller andre familiebiler) hvis de skulle vært total-ganvanisert. Hvem vil betale 1 million for en BMW 3-serie med 150-170hk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå