///M Skrevet April 23, 2004 Share Skrevet April 23, 2004 Er dere mange av dere som abonnerer på det, fikk mitt andre blad idag, med navnet mitt på Nye Medlemmer lista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 23, 2004 Share Skrevet April 23, 2004 Jeg er medlem i BMW CCN, meldte meg inn i 1998. Å være medlem er forøvrig eneste måten å få Fahrfreude på, så det blir kanskje litt feil å si at man abonnerer på det. Det er fint å høre at nr 1/04 er kommet i postkassen hos enkelte, da har jeg det vel tirsdag eller onsdag jeg regner jeg med. Jeg får alltid Fahrfreude sent i forhold til andre - uansett hvor i landet de bor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2004 Share Skrevet April 23, 2004 SÅ mye senere? Jeg fikk to blinklyssokler fra en i USA, vanlig brevpakke til $8 (en god femtilapp), det tok fire dager før den lå i postkassa mi... Posten Norge sliter hvis de ikke får post fra Oslo til Meldal på kortere tid enn det! Har forøvrig ikke fått Fahrfreude jeg heller, men det pleier som regel komme 1 dag senere enn hos de i Oslo. Får satse på det er på plass i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 23, 2004 Share Skrevet April 23, 2004 Det er ikke uvanlig at jeg får det 2 til 4 dager senere enn førstemann som poster melding om nytt blad på BMW CCNs diskusjonsforum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 23, 2004 Forfatter Share Skrevet April 23, 2004 Kommer bladet hver måned? Og hva betyr Fahrfrude? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 23, 2004 Share Skrevet April 23, 2004 Bladet kommer 4 ganger pr år. Fahfreude er tysk for KJØREGLEDE. På engelsk bruker de uttrykket "BMW - The Ultimate Driving Machine" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 24, 2004 Share Skrevet April 24, 2004 Har ikke vært hjemme siden Torsdag. *Løper ned til postkassen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 24, 2004 Share Skrevet April 24, 2004 Pokker også, ingen blad i postkassen min heller, bare en sur mobilregning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2004 Share Skrevet April 26, 2004 Fikk ikke på lørdag jeg heller, men i dag var det på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 26, 2004 Share Skrevet April 26, 2004 Jeg fikk også mitt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 26, 2004 Share Skrevet April 26, 2004 Fin sengelektyre i kveld. Spennende å lese hva den nye presidenten har å si til godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 27, 2004 Share Skrevet April 27, 2004 Jeg også fikk det mandag, så da virker det som om leveransen ikke er så forsinket som den har vært noen ganger før. Mye flott å lese om, selv om dette nummeret kanskje er det minst innholdsrike i løpet av året - siden vinteren er mer dvaletid mht. treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå