Gunnar Skrevet April 24, 2004 Share Skrevet April 24, 2004 Nå har det dukket opp spionbilder av både coupé, sedan og cabrio-versjonene av 1-serien. Om coupéen og cabrioen blir hetende 1-serie eller 2-serie er foreløpig uvisst, men de har utvilsomt utseendet fra 1-serien. Coupéen ser kul ut, cabrioen ser grei nok ut, men hele bakenden på sedanen synes jeg virkelig ikke noe om. Den ser ut som en Huyndai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 24, 2004 Share Skrevet April 24, 2004 Spennende! Det er alt for mye maskeringer på bilene til at man kan si noe om detaljene ennå, men slik bakenden er på sedanen nå så ser den tragisk ut! Det ser ut til at caben har akkurat likedan maskering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 25, 2004 Share Skrevet April 25, 2004 Disse bildene har blitt heftig diskutert på Car Spy Shots, og hvis man ser nøye etter er alle disse falske. Jobbet med i Adobe Photoshop. Se denne tråden for mer info: http://carspyshots.proboards2.com/index.cgi?board=spy&num=1079984927&action=display&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet April 25, 2004 Share Skrevet April 25, 2004 Jeg mente : Coupe og Cabb'e bildet er falske, ikke Sedanen. (Hvorfor ble jeg reg. som Gjest da? , samma det ...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 25, 2004 Share Skrevet April 25, 2004 Jeg syntes maskeringa var mistenkelig likedan på alle bilene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 27, 2004 Share Skrevet April 27, 2004 Blir ikke dette litt Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 27, 2004 Share Skrevet April 27, 2004 Blir ikke dette litt Opel Faktisk så ser den litt Opel Astra ut, slik den forrige versjonen var (ny versjon nettopp lansert - den nye har faktisk visse likhetstrekk med den 1-serien det allerede er vist offiselle bilder av!). Men denne er maskert, så den er sikkert maskert for å ligne på en Astra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2004 Share Skrevet April 28, 2004 rompa ser litt fiat ut.. nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autozentrum Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 enig den så litt fiat ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 15, 2004 Share Skrevet Juni 15, 2004 Den var grei liksom, kan ikke si wooaaaaaaaooooooooowwwww til den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå