Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med viften til airconditionanlegget på min 318iS E36. Når jeg kjøpte bilen for 1.5år siden funka den bare på hastighet 3 og 4. Så her for en stund siden så slutta 3´ern å funke, så har bare full effekt hele tia, ganske irriterende ja. Er det noe annen utvei enn å bytte hele viftemotoren eller er det bare en bagatell som en kondensator el lignede som er gåen??

Skrevet

Jeg hadde et lignende problem på en BMW uten klima/AC. Fikk kun kokvarm luft og kun på bånn fyring. Da var det en regulator-dings som var gåen, den som ligger rett bak vribryteren i konsollet. Fikk tipset fra BMW-forhandleren, og det var riktig på første forsøk. Var visst en vanlig feil. Kosta noen hundrelapper for delen.

Skrevet

Kan jo alltids skjekke det. Men tror det er noe med viften da jeg har full kontroll over varmereguleringen og sånt, det er kun viften som går på full pinne

Skrevet

Tipper at det er noen motstander som er defekt, siden motoren virker på full styrke. Hvert nivå skal ha en egen motstand utenom full styrke, der er det vanligvis ikke motstand full.

Helt hvor disse sitter på en bmw vet jeg ikke, men tipper enten bak bryteren eller ved selve motoren.....

Skrevet

Hmm, d e noe rart med vifta mi også, syns den blåser utrolig svakt på trinn 2 spesielt, blåser ok på 3 og 4 men bråker noe jævlig på 4, kor kan problemet ligge?? pleier vanligvis å ha han på 3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...