Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå nylig kjøpt en bmw 318 i 94 modell, ganske så stolt eier også !

I min bmw er ikke den metallveggen mellom bagasjerommet og setene, noen som vet hva denne modellen heter ?

Hva slags innpress pleier det å være på 318 e36 ?

Og noen som har erfaringer med hel-lakkeringer av biler ? Den er opprinnelig Dunkelblau så har jeg tenkt å lakkert den i en blå-lilla metallic farge, tror det kan bli jævli fint !

Mvh Ola

Skrevet
Har nå nylig kjøpt en bmw 318 i 94 modell, ganske så stolt eier også !

Grattis! :)

I min bmw er ikke den metallveggen mellom bagasjerommet og setene, noen som vet hva denne modellen heter ?

Heter den noe spesielt mener du? Har vel enten nedleggbar rygg eller skipose, alt etter om hele metallplata er borte eller om det bare er et hull i midten.

Hva slags innpress pleier det å være på 318 e36 ?

ET42 er nok det vanligste.

Og noen som har erfaringer med hel-lakkeringer av biler ? Den er opprinnelig Dunkelblau så har jeg tenkt å lakkert den i en blå-lilla metallic farge, tror det kan bli jævli fint !

Mvh Ola

Har ikke fått gjennomført noen hellakkeringer selv, nei, men det koster peng. Spesielt ved fargeendringer, for da må jo helst dørkarmer, motorrom etc. også tas.

Skrevet

Den har nedlaggbar rygg ja, synes det bare var litt spesielt for alle de andre BMW'ene jeg har sett har den metallplata vert der.

Skal sende den på hellkaering i morgen, han sa han skulle ta å lakere den helt ned, under bagasjeromslokket, inne i dørene men jeg hørte ikke om han skulle ta motorrommet men fargene er ikke så stor forskjell så tror ikke det gjør store greia.

Skrevet

Skal kjøpe meg felger om ikke så altfor lenge og kan godt hende at andre har sourt om dette tideligere :

Hvordan finne man ut hvilket inpress man har, stod ikke noe fornuftig i vognkortet ?

Trenger et svar litt fort her, blir kanskje kjøp av felger til lørdagen !

Skrevet

Det er vel perlemorlakk d er snakk om, hvor mye koster det å hel-lakkere bilen i denne fargen?? dunkelblau het d vel :D

Jævli fin farge, vet en dude som har en slik bil, å det ser jævla fet ut :)

Har sjøl mauritsius blå farge, hadde vært fint med dunkelblau :D

Skrevet
Det er vel perlemorlakk d er snakk om, hvor mye koster det å hel-lakkere bilen i denne fargen?? dunkelblau het d vel :D

Jævli fin farge, vet en dude som har en slik bil, å det ser jævla fet ut :)

Har sjøl mauritsius blå farge, hadde vært fint med dunkelblau :D

Jeg har opprinnelig Dunkelblau ja, synes ikke den er så fin. Skal lakkere den i en mauritius farge sånn som du tenker jeg og det er en perlemorlakk.

Dunkelblau er bare en lakkfarge uten noen form for metallic eller perlemor.

Derimot Orientblau, Montrealblau og Mauritius blau er perlemor eller metallic farger !

Skrevet

Glemte å si prisen da....

Det kostet egentlig 30.000 men hvis jeg demonterte det som skulle demonteres skulle jeg få det langt billigere dvs 20.000

Meeeen er dyrt uansett men er verdt nesten hvert øre synes jeg.

Skrevet

Har mauritsius blå (dyp blå farge) og det er metallic, det er en fin farge, men sku ha hatt perlemor lakk sånn blå-lilla, det er noe av d fineste syns jeg :D og det er vel svindyrt å?? :D

Skrevet
Har mauritsius blå (dyp blå farge) og det er metallic, det er en fin farge, men sku ha hatt perlemor lakk sånn blå-lilla, det er noe av d fineste syns jeg :D og det er vel svindyrt å?? :D

Han som jeg snakket med sa at den mauritiusfargen jeg bestilte var en perlemor farge, en mørkeblå lakk

Koster en god del ja men kvalitet og skjønnhet koster vet du :wink:

Skrevet

Han som jeg snakket med sa at den mauritiusfargen jeg bestilte var en perlemor farge, en mørkeblå lakk

Koster en god del ja men kvalitet og skjønnhet koster vet du :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...