Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å bytte ut alle lyktene på min bmw nå, til hella "angel eye" frontlykter, glassklare tåkelys, sideblinklys, projector blinklys foran og lexus baklykter, har i dag alle lyktene blanke men tenker dette vil gji en ny og frisk look, noen som vil anbefale en leverandør med tanke på muligheten for å få en god pris?

Skrevet

http://www.schmiedmann.com/ - de leverer vel ikke til Norge, så du må bestille fra http://www.motortechnik.no/ som er den norske avdelingen.

Dersom E46en jeg har nå blir byttet i en E36 så har jeg tenkt akkurat likedan som deg, bortsett fra at jeg vil ha rød/hvite klarglass baklykter:

facelift_bagl_e36.jpg

lygter-3.jpg

Kunne også tenkt meg å fått tak i slike frontlykter (kombinert hovedlykt og blinklys) - klikk på bildet for større versjon:

E36_klarglasslykt.sized.jpg

Skrevet

Jeg synest facelift baklysene ødelegger veldig mye av linjene i E36 karrosseriet.

Sammenlikningsbildet du postet viser dette veldig godt.

Det hvite feltet på lykten er rett og slett for stort.

Se her:

1007631uzair1.jpg

11453dcp00846-med.jpg

Skrevet

De var kanskje litt store... :?

Ble plutselig usikker nå! På sammenligningsbildet fra schmiedmann.com så ser jeg det hvite feltet er større på klarglasslyktene enn de originale, men se på bildet der lyktene ligger løse og bildet du postet fra dtmpower.net. På ditt bilde er det hvite nesten halve lykta, mens det på det øverste jeg postet er det ca 1/3. Det kan ikke være samme produsent.

Skrevet

Du er inne på noe der, det var veldig mye hvitt på lykten på det bildet jeg postet. Skal ikke se bort ifra at det er flere produsenter som har kastet seg på bølgen med klarglasslykter.

Det er også verdt å merke seg at de "Alm. rød hvide" lyktene som schmiedmann sammenlikner med var uvanlig matte i glasset, men det er kanskje en mening med det også :-k

Skrevet

Mattheten i de lyktene har vi vel dikutert i en annen tråd mener jeg. Enten er lyktene gamle slik at de har blitt matte, eller så er de modifisert som et utrolig sleipt markedsføringstriks...

Skrevet

Syns jo d er fint me sota baklykter å, har en mauritsius blå bil med helt sota baklykter :D synd jeg ikke klarte å legge inn bilde her :?

Skrevet

Kunne også tenkt meg å fått tak i slike frontlykter (kombinert hovedlykt og blinklys) - klikk på bildet for større versjon: Er dette noen lykter de er mulig å få tak i, har ikke sett dei sjå noen av de norske leverandørene...

Syntes også at det er fint med blanke lykter rundt heile bilen, men begynner å revurder valget av lexus baklykter til røde/hvite glassklare, de vil gji mer flyt i linjene på bmw`n

Skrevet
Kunne også tenkt meg å fått tak i slike frontlykter (kombinert hovedlykt og blinklys). Er dette noen lykter de er mulig å få tak i, har ikke sett dei sjå noen av de norske leverandørene...

Som det står i teksten ved siden av bildet, så vet ikke artikkelforfatteren (scan fra REDLINE Magazine) hvem som produserer de engang...

Men Frode H. mente at det kanskje er JOM, for logoen på pappeska under lykta ligner på "JOMLOOK". Imidlertid er det ikke mulig å finne noen slik lykt på nettsiden deres - http://www.jom.de/ .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...