318iAT Skrevet April 30, 2004 Share Skrevet April 30, 2004 Jeg har et album på sidene her, men hver gang jeg forsøker å legge inn bilder lukker nettleseren seg ( Opera og Internettexp 6.0 ) det skjer også på enkelte websider, noen som har vært borti noe lignende ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2004 Share Skrevet April 30, 2004 Hørtes rart ut. Bruker IE6 uten problemer selv... Får du opp upload-vinduet i det hele tatt? Forsøk i såfall å trykk på "Form" i toppen med en gang du ser den. Kan være javaen på "Applet"-uploaden som lager krøll for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet April 30, 2004 Forfatter Share Skrevet April 30, 2004 Får bare omrisset av vinduet,men jeg skal forsøke å oppdatere java så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet April 30, 2004 Forfatter Share Skrevet April 30, 2004 Fikset, inst. java på nytt, nå virker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 1, 2004 Share Skrevet Mai 1, 2004 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå