///M power Skrevet Mai 3, 2004 Share Skrevet Mai 3, 2004 Ganske billig og prof lakering.8000,- for utvendig lakkering og 14.500,- for lakkering utv og innv + motor-rom. ligger ca en times kjøring fra svinesund, ved mellerud. En jeg kjenner leverte bilen sin for lakering han betalte 25lapper og fikk kunn utvendig og uproffesjonelt. Dem lakerte BMW 325 Hybrid(bilen som ble vist i Bilsport 5) til Andreas. www.stylingkompaniet.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 Om man skal få den lakkert for den prisen må man vel ribbe bilen selv vil jeg tro? Dvs. fjerne motor eventuelt intriør om den skal lakkeres invendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 I Norge ja, men ikke i Sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2004 Om man skal få den lakkert for den prisen må man vel ribbe bilen selv vil jeg tro? Dvs. fjerne motor eventuelt intriør om den skal lakkeres invendig? Ja de fjerner motor og interiør før dem begynner å lakkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2004 Share Skrevet Mai 5, 2004 Må bileieren gjøre det selv mener du? Har sett priser på hellakkering i Sverige ned i 10k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå