318iAT Skrevet Mai 10, 2004 Share Skrevet Mai 10, 2004 Har en E30 323i 86 mod. som skal selges i deler, motor, gir, spoiler foran og bak, nye std. baklykter, tak med solluke +++++ Befinner seg på Osterøy utenfor Bergen. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Har du bilde av motor? Hvor mye skal du ha for motor+gir og eventuelt drivverk? KM.stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hei, nå er denne bilen to av guttene sin, og de sier at de har to motorer en 323 og en 525 og du kan få en for 5000 eller to for 7000 komplett med gir, aksling og diff på den ene og bare motor på den andre 525n Eller komme med et tilbud du synes er mer passende. Jeg vet ikke hvor langt den er gått, men den skal vist gå som en klokke, hvis du bor i nærheten kan du jo komme innom for å se og høre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linex Skrevet Juli 1, 2004 Share Skrevet Juli 1, 2004 er 323 moteren til salgs enna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2004 Ja, men den er nå plukket ut av bilen så det går ikke å prøve lenger men ellers er det bare å komme med et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linex Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 eg er intresert, men hvor mye har du tenkt å ta for den? eg trenger bare motoren uten drivverk og girkasse. ka er km stand på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2004 2500 høres det bra ut, får ikke tak på sønnen men noe rundt der, nå reiser jeg på jobb i morgen og blir borte i 14 dager, men jeg får sikkert sjekket forumet et par ganger på turen. Vet ikke hvor langt den er gått før sønnen kommer hjem, men du kan jo ringe til han, legger inn tlf. på PM til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linex Skrevet Juli 5, 2004 Share Skrevet Juli 5, 2004 høres bra ut, men siden eg bor i florø så blir det litt vanskelig å få frakta den, skal høre med norcargo eller noe anna transportfirma hvor mye dei skal ha for å frakte den. iverstefall så kan eg komme og hente den. ditta kan vi fikse etter du kommer tilbake for ferie. passer litt bra for meg og da med tanke på penger og transport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå