Gå til innhold

E30 323i selges i deler

318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, nå er denne bilen to av guttene sin, og de sier at de har to motorer en 323 og en 525 og du kan få en for 5000 eller to for 7000 komplett med gir, aksling og diff på den ene og bare motor på den andre 525n :o Eller komme med et tilbud du synes er mer passende.

Jeg vet ikke hvor langt den er gått, men den skal vist gå som en klokke, hvis du bor i nærheten kan du jo komme innom for å se og høre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

2500 høres det bra ut, får ikke tak på sønnen :( men noe rundt der, nå reiser jeg på jobb i morgen og blir borte i 14 dager, men jeg får sikkert sjekket forumet et par ganger på turen. :)

Vet ikke hvor langt den er gått før sønnen kommer hjem, men du kan jo ringe til han, legger inn tlf. på PM til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut, men siden eg bor i florø så blir det litt vanskelig å få frakta den, skal høre med norcargo eller noe anna transportfirma hvor mye dei skal ha for å frakte den. iverstefall så kan eg komme og hente den. ditta kan vi fikse etter du kommer tilbake for ferie. passer litt bra for meg og da med tanke på penger og transport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...