Sperre Skrevet Mai 11, 2004 Share Skrevet Mai 11, 2004 Mange som skal på gatebil neste helg eller ? Blir sinnsykt bra i år ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 11, 2004 Share Skrevet Mai 11, 2004 jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 11, 2004 Share Skrevet Mai 11, 2004 Blir nok ikke noe gatebil på meg nå i mai, men flytter nok østover i juni, så jeg håper å få med meg noen på juli-treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg skal i alle fall ta meg en tur!!! Bor bare 5km unna Vålerbanen så Håper det kommer mange råe biler i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 5km unna Vålerbanen hørtes ikke feil ut! Til dere som drar dit: Husk at jeg gjerne tar imot bilder til å legge ut på sidene her, så knips i vei og send til post@bmwguiden.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 For se om jeg kan dra. Dårlig med penger nå fortiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Til dere som drar dit: Husk at jeg gjerne tar imot bilder til å legge ut på sidene her, så knips i vei og send til post@bmwguiden.no! Skal ta med digitalkamera jeg Kan sikkert sende inn noen bilder da tiden kommer! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Flott! Husk at det gjelder alle happenings og greier. Trenger ikke bare være BMW. Bilder er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Hørte noen rykter om at de skulle bygge en tribune rundt breisladdsvingen på rudskogen, noen som vet noe om det ? Skal kanskje dit på lørdagen så skal ta mange bilder ! Gleder meg til treffene utover sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg som skrev det innleget ovenfor, glemte å logge meg på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 Feil rettigheter her altså, fint du gjorde meg oppmerksom på det. Nå er det ikke mulig å poste som gjest her mer. På den måten oppdager man at man ikke er innlogget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jepp, derfor jeg gjorde det.. skulle bare sjekke at du fulgte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2004 Share Skrevet Mai 12, 2004 ... riiiiight... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå