Gunnar Skrevet Mai 14, 2004 Share Skrevet Mai 14, 2004 De svarte detaljene rundt sidevinduene mine har begynt å flasse av litt. Det ser ikke pent ut når man står nærme. Noen som har noen tips for å utbedre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mai 14, 2004 Share Skrevet Mai 14, 2004 Er det krom under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2004 Nope. Et eller annet metall - sikkert aluminium eller et annet lettmetall. Fatter ikke at de ikke finner et bedre patent på de listene der. Det er et problem på alle biler. Hadde samme problem på E36en også, mellom dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 14, 2004 Share Skrevet Mai 14, 2004 aaaahhhh.... jeg husker ikke hva det midle heter, er noe man smører på og det funker som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 14, 2004 Share Skrevet Mai 14, 2004 Er listene lakket eller er det folie på de? Er det folie kan det hende de selger ny hos merkeforhandleren, jeg kjøpte ny den folien mellom dørene på Compacten min, kostet ikke så mye. Er de lakket er det nok maskering og sort matt lakk som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2004 Er listene lakket eller er det folie på de?Er det folie kan det hende de selger ny hos merkeforhandleren, jeg kjøpte ny den folien mellom dørene på Compacten min, kostet ikke så mye. Mener du det er folie på E36 sedan også? Mellom dørene altså... Synes dette virker litt som på E36en, men tror nok det er lakk. Listene er såpass smale... Er de lakket er det nok maskering og sort matt lakk som gjelder. Det er det jeg frykter, ja. Maskering for lakkering av slike fastmonterte ting er jo mildt sagt et hekkan. Må pusses ned også først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 15, 2004 Share Skrevet Mai 15, 2004 Compacten min har sort folie på b-stolpen, men jeg har sett nyere utgaver som har b-stolpen lakket i samme farge som bilen. På sedanen vet jeg ikke hvordan der er, har aldri tenkt på det/lagt merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2004 Det er matt svart folie eller lakk mellom dørene. Min flassa av litt nede i et hjørne, en liten bit bare. Det irriterte meg grønn. Jeg blir litt sur hvis jeg bare kunne kjøpt ny folie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 15, 2004 Share Skrevet Mai 15, 2004 Nei og nei... Du kunne jo bare kjøpt ny folie, hva tenkte du på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå