cmn Skrevet Mai 26, 2004 Share Skrevet Mai 26, 2004 Noen som vet hvordan jeg kan feste gitter i Rieger GTS frontspoiler og hekkskjørt? Noen som har gjort det før kanskje? Tar i mot alt av tips!!! Eneste som mangler før bilen er ferdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet Mai 26, 2004 Share Skrevet Mai 26, 2004 Lime det med sicaflex kanskje eller noe lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 29, 2004 Share Skrevet Mai 29, 2004 Sikaflex er det jeg brukte til å feste alunettingen på min bil. Tilpass først nettingen, bøy så kantene på nettingen slik at den har god passform til fangeren på innsiden, sprøyt deretter en god mengde sikaflex rundt kantene av nettingen og fangeren, la tørke i min. 12 timer før du utsetter bilen for luftmotstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2004 Endelig fått det på nå. Brukte karosserilim. Ble supert!! Så, nå er albumet mitt oppdatert med nye bilder... Her er link hvis noen er interessert i å se resultatet... http://www.bmwguiden.no/album/?id=cmn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenbk Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Hvordan festet du Rieger fanger`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Den settes vel bare over de gamle fangerjerna og skrus i hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå