Gå til innhold

Effektanlegg til E36

Leonard
 Share

Anbefalte innlegg

Har simons effektanlegg, meget grooom lyd :D ga 4000 for den!!

Sjekk ut den her du: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=1077

Jeg vudere å kjøpe 320i, da skal jeg ha en slik en, høy finish og Ragazzon ska vist meget groom lyd, men spørs om man tør å bestille fra czt etter tv2 skandelen ifjor!?!

Eller så kan du prøve å høre med gsbildeler: http://www.gsbildeler.no/katalog/PDF/e36/e36tillegg.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Flott BMW-side dette. Jeg skriver nå mitt første innlegg på dette forumet, men har vært mye inne og kikket på interessante diskusjons-temaer.

Når det gjelder effektanlegg, så skal jeg snart få montert på et på min 320i E-36. Jeg har vært hos en eksos-spesialist i området hvor jeg bor, som importerer Laser og Remus-anlegg. Har førhørt meg litt rundt, og alle jeg har snakket med sier at dette er bra greier. Rustfrie rør med veldig lang levetid og lyden er grom.

Valgte laser på min, siden det er noe rimeligere enn Remus. Får det for ca 5500 ferdig montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Flott BMW-side dette. Jeg skriver nå mitt første innlegg på dette forumet, men har vært mye inne og kikket på interessante diskusjons-temaer.

Når det gjelder effektanlegg, så skal jeg snart få montert på et på min 320i E-36. Jeg har vært hos en eksos-spesialist i området hvor jeg bor, som importerer Laser og Remus-anlegg. Har førhørt meg litt rundt, og alle jeg har snakket med sier at dette er bra greier. Rustfrie rør med veldig lang levetid og lyden er grom.

Valgte laser på min, siden det er noe rimeligere enn Remus. Får det for ca 5500 ferdig montert.

Takker, vet du hvem som er forhandler for Laser og Remus i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...