Leonard Skrevet Mai 27, 2004 Share Skrevet Mai 27, 2004 Jeg har tenkt å kjøp effektanlegg til en 320i E36. Jeg hadde tenkt meg noe som gav gromm lyd, ikke noen sånt typisk hyle\skrammle anlegg. Er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mai 28, 2004 Share Skrevet Mai 28, 2004 Har simons effektanlegg, meget grooom lyd ga 4000 for den!! Sjekk ut den her du: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=1077 Jeg vudere å kjøpe 320i, da skal jeg ha en slik en, høy finish og Ragazzon ska vist meget groom lyd, men spørs om man tør å bestille fra czt etter tv2 skandelen ifjor!?! Eller så kan du prøve å høre med gsbildeler: http://www.gsbildeler.no/katalog/PDF/e36/e36tillegg.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mai 29, 2004 Share Skrevet Mai 29, 2004 Har simons på min. Betalte 3300 ferdig montert hos bilextra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer94 Skrevet Mai 29, 2004 Share Skrevet Mai 29, 2004 Hei!! Flott BMW-side dette. Jeg skriver nå mitt første innlegg på dette forumet, men har vært mye inne og kikket på interessante diskusjons-temaer. Når det gjelder effektanlegg, så skal jeg snart få montert på et på min 320i E-36. Jeg har vært hos en eksos-spesialist i området hvor jeg bor, som importerer Laser og Remus-anlegg. Har førhørt meg litt rundt, og alle jeg har snakket med sier at dette er bra greier. Rustfrie rør med veldig lang levetid og lyden er grom. Valgte laser på min, siden det er noe rimeligere enn Remus. Får det for ca 5500 ferdig montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2004 Hei!!Flott BMW-side dette. Jeg skriver nå mitt første innlegg på dette forumet, men har vært mye inne og kikket på interessante diskusjons-temaer. Når det gjelder effektanlegg, så skal jeg snart få montert på et på min 320i E-36. Jeg har vært hos en eksos-spesialist i området hvor jeg bor, som importerer Laser og Remus-anlegg. Har førhørt meg litt rundt, og alle jeg har snakket med sier at dette er bra greier. Rustfrie rør med veldig lang levetid og lyden er grom. Valgte laser på min, siden det er noe rimeligere enn Remus. Får det for ca 5500 ferdig montert. Takker, vet du hvem som er forhandler for Laser og Remus i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer94 Skrevet Mai 29, 2004 Share Skrevet Mai 29, 2004 Det vet jeg dessverre ikke, men du kan jo sjekke på www.forusautoverksted.no Er de som skal gjøre jobben for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Mai 31, 2004 Share Skrevet Mai 31, 2004 Remus ska vist være nokså bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2004 Det vet jeg dessverre ikke, men du kan jo sjekke på www.forusautoverksted.noEr de som skal gjøre jobben for meg. Hvis man kjøper effektanlegget fra forhandler, er det vanlig at montering er med i prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå